Suzuki SV650S
Fra : NN

Dato : 11-03-03 22:44

Hvad kan man egentlig få for en Suzuki SV650S uden modifikationer fra 1999
der har kørt knap 10000 km?

(Er blevet henvist hertil fra dk.marked.privat.motorcykel)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 11-03-03 23:53

NN wrote:
> Hvad kan man egentlig få for en Suzuki SV650S uden modifikationer fra
> 1999 der har kørt knap 10000 km?
>
> (Er blevet henvist hertil fra dk.marked.privat.motorcykel)

Jeg tror du har større chancer for at få et svar, hvis du i stedet skriver
dit rigtige navn. Det er nu rart at vide hvem man "har i den anden ende"...

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Michael Birck

Dato : 12-03-03 08:14

OK - men så må du også love ikke at sige til gutterne at tanken om at sælge
kværnen har strejfet mig!

mvh.
Michael

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-03-03 14:06

Michael Birck wrote:
> OK - men så må du også love ikke at sige til gutterne at tanken om at
> sælge kværnen har strejfet mig!

Hehe... Det skal jeg nok lade være med

Fra : Armand

Dato : 12-03-03 12:04

NN <nn@nn.com> skrev i en news:Xns933BE7CB27087qwerty@62.243.74.162...
> Hvad kan man egentlig få for en Suzuki SV650S uden modifikationer fra 1999
> der har kørt knap 10000 km?

Lidt over 70.000,- :-/

Kig i Den Blå Avis og se hvad snittet er dér, det gør både forhandlere og
toldvæsenet og taksatorer når de skal informere sig om sådant!

--
Armand.

Fra : BoS

Dato : 12-03-03 18:56

> Hvad kan man egentlig få for en Suzuki SV650S uden modifikationer fra 1999
> der har kørt knap 10000 km?

Hvis der ikke er andre, der vil svare, så gør jeg det. Du kan få omkring
70.000-75.000

mvh Bo

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 12-03-03 20:14

"BoS" <elskak@hotmail.com> wrote in message

> Hvis der ikke er andre, der vil svare, så gør jeg det. Du kan få omkring
> 70.000-75.000
>
> mvh Bo

Ja det er jo en god handel da 99 prisen var 80.000. At den kostede 90.000 i
2000 giver mulighed for en god salgspris.
mvh Erland