Tortur ..:-/
Fra : Dun@nt

Dato : 11-03-03 13:26

Jeg vrider mig af ærgelse og missundelse hver gang jeg læser om de af
jer der ER færdige med at klargøre og har fået de første kilometer på
tælleren. :-/
Men det varer ikke længe de herrer (og damer)så er jeg på omgangshøjde
- planen er klar, tiden afsat, materialerne fremskaffet så på søndag -
om vejret tillader det er jeg rullende igen!

Jeg har lagt mærke til at der er mange der skifter olie og filter
under klargøringen - jeg skifter også olie men det er fordi jeg har
hældt noget fed frisk olie på inden opstalding og skiftet filter -
lader i bare maskinen stå med gammel syreholdigt olie vinteren over ?
:o
--
Dunant
XJ 600 51J

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 11-03-03 14:57

Aaahhh, det var dejligt! Så fik jeg min første tur på Apriliaen...hvilken
lykke!

Ja, mine cykel har stået med samme olie hele vinteren. Har dog heller
ikke kørt mere end 1.400 km på det. Prilleren startede med det samme.
Lidt opvarmning med choker, lidt luft i dækkene, og jeg var afsted

Jacob
Aprilia RSV Mille

Fra : Dun@nt

Dato : 11-03-03 15:34