Ahh, så fik jeg mit nye tankdæksel
Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 11-03-03 10:05

Her er en god oplevelse med M&P Direct http://www.mandp.co.uk/ Ringede til
dem efter et tip af en fra gruppen omkring at de havde det tankdæksel jeg
søgte til min TDM. Jeg skulle have det skiftet pga. et fjols havde prøvet at
komme i tanken.. GRR

I tlf. bekræftigede de at de havde et dæksel, og at det kostede 24£ plus 10£
i fragt ~ 400DK det er halv pris for hvad Fisker skulle have for et nyt
dæksel. Jeg bestilte dæksel og han spurgte om jeg ville have et katalog med,
jada sagde jeg.

Igår imens kæresten var hjemme fra arbejde pga. influenza kom Pakketrans med
min levering, ca. en uge efter jeg havde ringet til dem. 1 uges leverings
tid finder jeg okay. Kataloget er kolosalt ! over 400 sider i A4 i farver.
De må siges at have alt, og til rigtig mange forskellige cykler. Jeg har
endnu ikke nærstuderet priserne i forhold til f.eks www.louis.de Men skal
sætte et par eksempler op snarest !

Men der er et stort minus, deres hjemmeside har ikke halvdelen af deres
produkter. Så man er desværre nød til at have et katalog ved sin siden inden
man kan afskrive muligheden af at M&P ikke har dimsen som man søger.

MVH Rune som ikke har tænkt sig at scanne M&P kataloget på +400 sider

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-03-03 10:52

RuneR (TDM850) wrote:
> Men der er et stort minus, deres hjemmeside har ikke halvdelen af deres
> produkter. Så man er desværre nød til at have et katalog ved sin siden inden
> man kan afskrive muligheden af at M&P ikke har dimsen som man søger.

Kan du så ikke lige kigge om de har ting til RD350 ?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 11-03-03 11:00

Hans Joergensen wrote:

> Kan du så ikke lige kigge om de har ting til RD350 ?
>
> // Hans

Joo deet, noget specielt du kigger efter da ?

MVH Rune

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-03-03 14:11

RuneR (TDM850) wrote:
> Joo deet, noget specielt du kigger efter da ?

Ikke rigtigt nej .. men har de fx. motordele? (når den tid kommer,
vil det være rart at have fundet en ikke alt for dyr leverandør;)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 11-03-03 14:15

Hans Joergensen wrote:

> Ikke rigtigt nej .. men har de fx. motordele? (når den tid kommer,
> vil det være rart at have fundet en ikke alt for dyr leverandør;)
>
> // Hans

Roger, kigger når jeg kommer hjem fra en hård dag på kontoret

MVH Rune

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 11-03-03 17:23

Hans Joergensen wrote:

> Ikke rigtigt nej .. men har de fx. motordele? (når den tid kommer,
> vil det være rart at have fundet en ikke alt for dyr leverandør;)
>
> // Hans

Hej Hans

Clutch Plate Kit RD350 F2 YPVS 85-92 = 41,50£
Clutch Spring Kit RD350 F2 YPVS 85-92 = 8,50£
Fuel Tap Service Kit RD350 F2 YPVS 85-92 = 10,50£
Gasket Set (full set) RD350 YPVS Complete Set = 31£
Ignition Switches RD350 YPVS Mk. (Nose Fairing) = 18,99£
Generator RD350 YPVS = 67£
Piston Kits RD350 YPVS = 23£

De har da lidt grej, altid velkommen til at kigge forbi og nærstudere
kataloget

--
MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 11-03-03 23:31

RuneR (TDM850) wrote:
> Piston Kits RD350 YPVS = 23£

Hvis der er andet end ringene med her, så er det godt nok billigt. Står der
noget om indhold/producent?

Jens
RD

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-03-03 00:12

RuneR (TDM850) wrote:
> De har da lidt grej, altid velkommen til at kigge forbi og nærstudere
> kataloget

Mon ikke man kan få dem til at sende det hvis man mailer dem pænt :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Armand

Dato : 12-03-03 11:36

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en

> Mon ikke man kan få dem til at sende det hvis man mailer dem pænt :)

Joeh. Du kan jo højest komme til at betale for portoen (som for Hein Gericke
og Polo's vedkommende) :-/ Hvad siger hjemmesiden derom??

Hvis dét er tilfældet, så kan det jo bedre svare sig, on-line, at finde et
banalt tilbud som kan svare sig incl. forsendelse og så få kataloget med
(som Rune)

--
Armand.

Fra : Thomas

Dato : 11-03-03 11:10

> MVH Rune som ikke har tænkt sig at scanne M&P >kataloget på +400 sider

Jo du har da he he

--
Med Venlig Hilsen

Thomas
Check mig og kværnen ud her::
www.flashking.dk
Eller hos DFM

Fra : wheeler

Dato : 11-03-03 11:15

RuneR (TDM850) wrote:

> [...]
> dæksel. Jeg bestilte dæksel og han spurgte om jeg ville have et katalog med,

Inkluderede ovennævnte en "ekstra" nøgle ;-/ ?

Wheeler
RD 350 YPVS
TDR 125R

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 11-03-03 11:36

wheeler wrote:

> Inkluderede ovennævnte en "ekstra" nøgle ;-/ ?
>
> Wheeler
> RD 350 YPVS
> TDR 125R

Ja, der hørte 2 nye nøgler med til det nye dæksel, min den gamle tændings
nøgle passer således ikke til det nye dæksel :-/ men hellere det end at køre
rundt med en lille klump skruetrækker

MVH Rune med 2 nøgler til Ymerhakkeren

Fra : wheeler

Dato : 11-03-03 12:39

RuneR (TDM850) wrote:
> Ja, der hørte 2 nye nøgler med til det nye dæksel, min den gamle tændings
> nøgle passer således ikke til det nye dæksel :-/ men hellere det end at køre
> rundt med en lille klump skruetrækker

Wheeler writes:
Ok, men det ekstra nøgle-postyr var så prisen for at kunne spare de kr.
400 du ellers skulle give ekstra hos en yamaha-forhandler :-/

Wheeler
RD 350 YPVS
TDR 125R

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 11-03-03 14:09

wheeler wrote:

> Wheeler writes:
> Ok, men det ekstra nøgle-postyr var så prisen for at kunne spare de
> kr. 400 du ellers skulle give ekstra hos en yamaha-forhandler :-/

Der gjorde du mig lige i tvivl, jeg fattede den firmabetalte telefon og
ringede Fisker op, han siger at der følger et helt sæt nye nøgler med, altså
kan jeg ikke bruge min tændingsnøgle heller hvis jeg havde købt hos Fisker.

MVH Rune

Fra : Martin Sørensen

Dato : 11-03-03 14:23

> [...]
> og ringede Fisker op, han siger at der følger et helt sæt nye nøgler
> med, altså kan jeg ikke bruge min tændingsnøgle heller hvis jeg havde

Kan en låsesmed ikke ordne cylindrene i låsen, så du kan bruge den gamle
nøgle istedet? Det burde vel være til at få ordnet?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : wheeler

Dato : 11-03-03 14:56

RuneR (TDM850) wrote:

> [...]
> kan jeg ikke bruge min tændingsnøgle heller hvis jeg havde købt hos Fisker.

[klip]
Hold da k... jeg troede dette var inkluderet i de kr. 800. Altså at Yamaha
ved at få nøglekoden oplyst kunne skaffe et dæksel som matchede låsen i
tændingen :-/

Wheeler
RD 350 YPVS
TDR 125R

Fra : Armand

Dato : 11-03-03 14:20

RuneR (TDM850) <ruro@get3net.dk> skrev i en

> Ja, der hørte 2 nye nøgler med til det nye dæksel, min den gamle tændings
> nøgle passer således ikke til det nye dæksel :-/ men hellere det end at
> [...]

Selv et 50,-'s dæksel fra T-Hansen har 2 nøgler med (forudsat at det er
aflåseligt)
Jeg har forøvrigt lige sparet vores lokale RR-projekt for en tusse til et
komplet dæksel til en Aprilia RS50, ved at fiske lidt over disken ved
T-Hansen og erfare at et dæksel fra en Honda CD50 passede!

Rune!
Kan dækslet ikke skilles således at man står med selve låsecylinderen i
hånden?
I så fald er det blot at stikke den originale tændingsnøgle i cylinderen og
efterfølgende file/slibe de udstikkende "plader" ned!
Låsen kommer i værste fald til at passe med hundredevis af andre nøgler ved
dén operation; men hvem ved dét :-|

--
Armand.

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 11-03-03 14:40

Armand wrote:
> [...]
> til et komplet dæksel til en Aprilia RS50, ved at fiske lidt over
> disken ved T-Hansen og erfare at et dæksel fra en Honda CD50 passede!

Jeps, der er penge at spare. Mit nye dæksel er dog også et replica Yamaha
dæksel men der er ikke nogen forskel i mine øjne andet, end at der ikke står
Yamaha på de 2 nøgler

> [...]
> Låsen kommer i værste fald til at passe med hundredevis af andre
> nøgler ved dén operation; men hvem ved dét :-|

Nej desværre selve cylinderen er støbt, ellers en glimrende idé ! Ja der er
som sagt ingen synlig forskel på dækslet, og hvem går hen og lige prøver om
deres nøgle passer i min tank ?! Jeg udskiftede dækslet fordi den forrige
ejer havde haft en ubuden gæst i tanken, så hele cylinderen var boret på

MVH Rune

Fra : Jens Blaabjerg \(rep~

Dato : 11-03-03 16:06

RuneR (TDM850) wrote:

> [...]
> lige prøver om deres nøgle passer i min tank ?! Jeg udskiftede
> dækslet fordi den forrige ejer havde haft en ubuden gæst i tanken, så

Du kunne måske gøre det på tændingslåsen så?
Den må du da kunne få en låsesmed til at fixe.

Jens
RD