afgift VFR
Fra : Michael

Dato : 10-03-03 14:22

hej er der nogen som vil give et bud, på afgiften på en
Honda VFR 750 , RC 36 , år 90
km 60k, sælger siger 35,000 i afgift ( gæt),
men jeg tror desværre ikke det kan gøre det,
har i nogen bud
MVH Michael

Fra : lange

Dato : 10-03-03 14:39

> hej er der nogen som vil give et bud, på afgiften på en
> Honda VFR 750 , RC 36 , år 90
> km 60k, sælger siger 35,000 i afgift ( gæt),
> men jeg tror desværre ikke det kan gøre det,
> har i nogen bud

www.vfr.dk er der flere der har fået foreløbig afgift på lignende mc'er
på mellem 40kkr og 46kkr.

Der er kun én ting at gøre. Få stelnummeret og lav en forespørgsel til t&s.
Så er du fri for at gætte.

Lange

Fra : Armand

Dato : 10-03-03 17:55

lange <morten.lange@postman.dk> skrev i en

> På www.vfr.dk er der flere der har fået foreløbig afgift på lignende mc'er
> på mellem 40kkr og 46kkr.
> Der er kun én ting at gøre. Få stelnummeret og lav en forespørgsel til
> t&s. Så er du fri for at gætte.

Jup!
Lad for guds skyld være med at hoppe på sælgerers omsvøb og løfter - Tommy
Fer har bl.a. lige været igennem møllen med en model som overhovedet ikke
holdt hvad der var stillet i udsigt =

En forespørgsel hos T&S er enkel, hvis blot du kan hale en kopi af
papirerne(!) ud af sælger!
Men han er sikkert modvillig fordi du derved dels finder ud af at prisen er
højere end han har ytret, men måske også at T&S allerede hár en forspørgsel
liggende på den (=> sælger véd udemærket godt hvad den korrekte afgift er!)

Prøv forøvrigt at kigge ind på:
www.mobile.de
og se hvad prisen på sådan en sag egentlig skal være

--
Armand.

Fra : Michael

Dato : 10-03-03 14:50

Hej lange det kan man vel ikke gøre, når man ikke har købt den endnu, hilsen
Michael

Fra : Richard

Dato : 10-03-03 23:57

Michael wrote:
> Hej lange det kan man vel ikke gøre, når man ikke har købt den endnu, hilsen

Jo da, du får da bare stelnummeret oplyst af sælger og skriver det ind i
ansøgningsformularen, der iøvrigt ligger på Nettet. - vil han ikke det,
kan du jo bede ham skaffe en vurdering fra toldfatter som dokumentation
for sin påstand.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : John

Dato : 10-03-03 15:18

> [...]
> Honda VFR 750 , RC 36 , år 90
> km 60k, sælger siger 35,000 i afgift ( gæt),
> men jeg tror desværre ikke det kan gøre det,

Desværre er der mange forhandlere som lister en lavere afgift end sandt er
:-/ jeg vil gætte på ca. 43-45 k i afgift !!!

John

Fra : lange

Dato : 11-03-03 09:29

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> Honda VFR 750 , RC 36 , år 90
> km 60k, sælger siger 35,000 i afgift ( gæt),
> men jeg tror desværre ikke det kan gøre det,

Hvad med at lave aftale med sælger om at du køber mc'en indregistreret for
det han vil have plus det han siger afgiften bliver plus f.eks 1000 for hans
ulejlighed.

Hvis han ikke vil det holder hans oplysninger nok ikke.

Lange
www.vfr.dk
Husk at der er intet lettere end at udstede løfter som man ikke selv skal
indfri.