Hvor svært ka' det være?
Fra : GRISEN

Dato : 10-03-03 08:32

Planen var skift af olie + oliefilter og start af motoren - det burde egentligt være simpelt nok.
Efter 5 timer havde jeg skiftet olie og oliefilter, fået hældt ½ dl gammel olie ud på fliserne og opgivet at få startet motoren. :(
Hele motorcyklen var overraskende fugtig, så jeg satser på, den bli'r mere startvillig, når jeg får den tørret.

....men hvordan fjerner jeg olien fra fliserne?

mvh
Jan

Fra : Hekto

Dato : 10-03-03 09:08

In article <cdfo6v49deo9bdel6hos0ps485k79breup@4ax.com>, GRISEN says...
> ...men hvordan fjerner jeg olien fra fliserne?

Kattegrus, lampeolie/motorvask, sæbevand.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450 * Kawasaki KR-1 Til Salg!
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Anders Thorup

Dato : 10-03-03 09:16

GRISEN wrote:
> [...]
> startvillig, når jeg får den tørret.
>
> ...men hvordan fjerner jeg olien fra fliserne?

Prøv først at tage det værste med noget sand/kattegrus. Derefter er det vist
bare masser af knofedt, noget sæbe og en masse vand.

--
MVH/Best Regards
Anders Thorup

Fra : lange

Dato : 10-03-03 09:24

> [...]
olie ud på fliserne og opgivet at få startet motoren. :(
> Hele motorcyklen var overraskende fugtig, så jeg satser på, den bli'r mere

Hvorfor blev olie/filter ikke skiftet da den blev sat væk for vinteren?

Lange

Fra : Thomas O'Connor

Dato : 10-03-03 10:07

Du kan tørre det op med kattegrus, og slutte af med at drysse vaskepulver ud
over pletten. Så skal du bare lade det trække en times tid, og slutte af med
en god skrubber, det virker hvergang, ihvertfald herhjemme.

Thomas

Fra : Jens Jessen

Dato : 10-03-03 10:16

"GRISEN" <grisen@pornotrold.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
startvillig, når jeg får den tørret.

> ...men hvordan fjerner jeg olien fra fliserne?

Hæld cement på, så bliver fliserne igen "flisefarvede".

Med venlig hilsen
Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : GRISEN

Dato : 12-03-03 10:06

On Mon, 10 Mar 2003 10:16:07 +0100, "Jens Jessen" <jens.jessen@get2net.dk> wrote:

>Hæld cement på, så bliver fliserne igen "flisefarvede".

Tak for svarene... nu håber jeg bare, at få fjernet olien, inden flisernes ejermand opdager det.

mvh Jan