Den ruller igen:-)
Fra : Thomas

Dato : 10-03-03 00:03

Så er maskinen forårs klar, og hvis der er nogen der ikke kom ind før, så
var det fordi min swich var slukket og dermed var min server offline.
Kører nu igen.

www.flashking.dk ->brug det direkte link under news til at komme til gallei.

--
Med Venlig Hilsen

Thomas
Check mig og kværnen ud her:
eller på min personlige:
www.flashking.dk

Fra : Andrew

Dato : 10-03-03 00:15

FED mc, der!!!

Fra : Freddy Lang

Dato : 10-03-03 00:52

Thomas wrote:
> Så er maskinen forårs klar, og hvis der er nogen der ikke kom ind
> før, så var det fordi min swich var slukket og dermed var min server
> [...]

Sig mig, fik du bare lyst til at gå amok på dit aluminium med en pudseklud?

Very nice, ellers... I like.

Mvh
Freddy

Fra : Thomas

Dato : 10-03-03 00:59

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Sig mig, fik du bare lyst til at gå amok på dit aluminium >med en
pudseklud?

> Very nice, ellers... I like.
Skal den ikke poleres?...

men ja... den fik lige den store tur med polermiddel, og det har da taget et
par timer eller tre at få det poleret op, men hvad man ikke gør for
kæresten. *host* *host*

--
Med Venlig Hilsen

Thomas
Check mig og kværnen ud her:
eller på min personlige:
www.flashking.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-03-03 08:22

> Så er maskinen forårs klar, og hvis der er nogen der >ikke kom ind før, så

Flot lavet!, men damn der er meget alu at holde ved lige nu

Thomas