Brødrene Olsen
Fra : Johnny Bonde

Dato : 24-11-00 22:43

Man kan vinde en Brdr Olsen på på vore sider
og så kan I få et billigt grin over mit smukke design.

Jeg griner da også på vej i banken med gysserne

--

Kjærlig hilsen Mr Smile

Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?
Tjek www.Underholdningsnettet.dk - så får du svar!

Fra : Onslow

Dato : 24-11-00 23:49

INGEN REKLAMER I DENNE GRUPPE TAK!!!!!!!!!!!!!!
Johnny Bonde <johnny.bonde@underholdningsnettet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:RiBT5.5183$VR3.123789@news010.worldonline.dk...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-11-00 01:20

Fri, 24 Nov 2000 23:49:14 +0100, skrev "Onslow"
<aploug@vip.cybercity.dk>:

>INGEN REKLAMER I DENNE GRUPPE TAK!!!!!!!!!!!!!!

Og ingen dårlige vejledninger/henstillinger, tak.

Og ingen råben og skrigen (du skriver med store bogstaver), tak.

Og ingen bundcitering, tak. (hvorfor gentage spammen, medsende hele
det forrige indlæg, omend det i dette tilfælde ikke er ret stort).

Og manglende oplysning, om hvor indlægget rettelig hører hjemme eller
hvor oplysning om det kan findes.

Og manglende fut til news:dk.admin.netikette, hvor debat om dette
hører hjemme.

Du kunne vist godt trænge til at besøge: http://www.usenet.dk,
især
http://www.usenet.dk/netikette/

http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

http://www.usenet.dk/netikette/udvidet.html

Evt. svar herpå bliver bragt i news:dk.admin.netikette, hvortil der er
sat fut, som bedes respekteret, da debat om dette hører hjemme i
netikettegruppen.

Fut = follow up to eller på dansk, Opfølgning til

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-11-00 00:17

Fri, 24 Nov 2000 22:42:30 +0100, skrev "Johnny Bonde"
<johnny.bonde@underholdningsnettet.dk>:

>Man kan vinde en Brdr Olsen på på vore sider

Denne her gruppe er ikke beregnet til opslag for websider, men til
spørgsmål/diskussion om HTML.

Til opslag for hjemmesider bruges news:dk.edb.opslag.internet.

Du kan læse om de forskellige grupper på usenetlinket i min signatur.

Fra : SoulMate

Dato : 26-11-00 22:29

"Johnny Bonde" <johnny.bonde@underholdningsnettet.dk> skrev i en
meddelelse news:RiBT5.5183$VR3.123789@news010.worldonline.dk...
> Man kan vinde en Brdr Olsen på på vore sider

og hvor mange gad vinde en af brødrene olsen? - jeg gad ikke ha en af
dem sidden her på mit værelse og bræge!

Fra : Niels (niLLer)

Dato : 26-11-00 22:32

Just as I expected, "SoulMate" <soulmate@vvvDOTsubnet.dk> came up with
this:

>og hvor mange gad vinde en af brødrene olsen? - jeg gad ikke ha en af
>dem sidden her på mit værelse og bræge!

lol! lol for hårdt! lovl!
rotflmao!

Niels (aka. niLLer)
--
e-mail: nmartin at iname dot com ICQ UIN: 50187323
http://xoasis.com/~niller/ - niLLer's pages (My programs, in English)

Fra : Hasse R. Hansen

Dato : 26-11-00 22:40

On Sun, 26 Nov 2000 22:28:52 +0100, "SoulMate"
<soulmate@vvvDOTsubnet.dk> wrote:

> [...]
>meddelelse news:RiBT5.5183$VR3.123789@news010.worldonline.dk...
>
>og hvor mange gad vinde en af brødrene olsen? - jeg gad ikke ha en af

Så må man håbe det bliver Noller du får hjem, for han får aldrig lov
til at sige/synge en skid når de er på scenen.

Med venlig hilsen

Hasse R. Hansen
www.ramlev.dk

Fra : Johnny Bonde

Dato : 28-11-00 01:29

Tja nu er det altså en bog man kan vinde.