afgift
Fra : Michael

Dato : 09-03-03 19:53

Hejsa hvis jeg feks køber en MC uden afgift,
der sidst år er blevet sat i forhåndsafgift
til 50,000kr kan man så være sikker på at ,
beløbet er faldet i år, de kan vel ikke finde på at , forlange
mere end de 50K, i en anden by
MVH Michael

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 09-03-03 20:00

Michael wrote:

> Hejsa hvis jeg feks køber en MC uden afgift,
> der sidst år er blevet sat i forhåndsafgift
> til 50,000kr kan man så være sikker på at ,
> beløbet er faldet i år,

Nope.

> de kan vel ikke finde på at , forlange
> mere end de 50K, i en anden by

Yes, sir. Husk også lige at der skulle opgives stelnummer da der sidst
blev forespurgt. Så det hitter de hurtigt på gættemaskinen.

Ib Jakobsen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 09-03-03 20:51

Michael wrote:
> [...]
> til 50,000kr kan man så være sikker på at ,
> beløbet er faldet i år, de kan vel ikke finde på at , forlange

Vedlæg en kopi af sidste vurdering. Den er nok faldet 300kr

Mvh Thomas

Fra : Armand

Dato : 09-03-03 20:47

Michael <ankerlund@oncable.dk> skrev i en
> [...]
> til 50,000kr kan man så være sikker på at ,
> beløbet er faldet i år, de kan vel ikke finde på at , forlange

Sagen ligger én gang for alle i T&S' centrale register, så i nabobyen kender
de også prisen

Jeg tror ikke at der i det forgangne år er sket et generelt brugtpris-fald,
som er det der skal til for at røre ved afgiften - Faktisk er brugtpriserne
måske
ligefrem steget :-/
Så, lad være at sats på mindre den de 50.000,- !!

Jo tidligere du måtte indregistrere den desto større chance for at T&S ikke
opdager en given prisstigning her i foråret :-/

--
Armand.