dk.fritid.motorcykel Skilt
Fra : martin poll

Dato : 08-03-03 14:20

Hej NG
Min harddisk er desværre ødelagt. Det giver det problem at dem der har
bestilt et dk.fritid.motorcykel.skilt har jeg ikke længere addresserne på.
Jeg har fået sendt 20 skilte ud inden min Hd stod af. Jeg kan se på min
pcbank at der er en der har indbetalt de 25 kr den 7/3 men der er ikke navn
på indbetaler ,så send mig lige en mail med din addresse. Der er nogle der
har bestilt et skilt, men ikke indbetalt penge, så dem har jeg ikke sendt et
skilt til. Hvis jeg skulle have lavet en fejl i denne omgang med udsendelse
af skilte, så drop mig lige en mail.

Med venlig hilsen
Martin Poll
www.martinpoll.dk

Ps: der er stadig skilte tilbage, hvis det skulle have nogles interesse.
Se min hjemmeside under skilt.

Fra : Mogens Dammand

Dato : 08-03-03 16:16

> Ps: der er stadig skilte tilbage, hvis det skulle have nogles interesse.
> Se min hjemmeside under skilt.

Jeg kunne godt være interesseret i et ''skilt'' men er de aldrig blevet
lavet som en ramme, ligesom på biler?

Ellers har jeg fundet en side hvor de laver dem:
http://www.dintext.dk/prisliste.htm

og ud fra prislisten kan de laves til det samme, altså 25kr. hvis der er
tilslutning nok.

Mogens
TA

Fra : Post

Dato : 08-03-03 16:38

> [...]
> http://www.dintext.dk/prisliste.htm
>
> og ud fra prislisten kan de laves til det samme, altså 25kr. hvis der er

Hvor kan du se at de også laver til MC ?
Post

Fra : Freddy Lang

Dato : 08-03-03 18:33

Post wrote:

> Hvor kan du se at de også laver til MC ?

Det kan man ikke... Men jeg har mailet til dem, og fået svaret, at det gør
de.

Mvh
Freddy

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 08-03-03 16:46

Mogens Dammand wrote:

> [...]
> http://www.dintext.dk/prisliste.htm
>
> og ud fra prislisten kan de laves til det samme, altså 25kr. hvis der

Morten Juel, her fra gruppen var bagmanden bag dk.fritid.motorcykel rammen.
Det var en rigtig ramme omkring nrpladen. Mon ikke har stadig kunne lave en
leverance ?

--
MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=27

Fra : Brian W.

Dato : 08-03-03 17:03

--
Nej han har vidst nok frabedt sig det, da han ikke har tid til at stå for
det mere.... snak med Martin Poll.

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Freddy Lang

Dato : 08-03-03 18:31

Mogens Dammand wrote:

> Jeg kunne godt være interesseret i et ''skilt'' men er de aldrig
> blevet lavet som en ramme, ligesom på biler?

Jo, af Morten Juel. Men som en anden allerede har skrevet, så vil han helst
ikke stå for det igen.

> Ellers har jeg fundet en side hvor de laver dem:
> http://www.dintext.dk/prisliste.htm
>
> og ud fra prislisten kan de laves til det samme, altså 25kr. hvis der
> er tilslutning nok.

Så skal der dælme laves mange...

Men jeg er også interesseret i en "rigtig" ramme.

Mvh
Freddy

Fra : Dun@nt

Dato : 09-03-03 18:10

>Ellers har jeg fundet en side hvor
> [...]
Ville det nemmeste ikke være at alle interesserede (herunder
undertegnede) henvendte sig til dette fine firma, og lod dem have
alt bøvlet - så kunne gruppen nøjes med at enes om et "layout"
--
Dunant
XJ 600 51J

Fra : Freddy Lang

Dato : 09-03-03 19:35

Dun@nt (slet O4O0O) wrote:

> Ville det nemmeste ikke være at alle interesserede (herunder
> undertegnede) henvendte sig til dette fine firma, og lod dem have
> alt bøvlet - så kunne gruppen nøjes med at enes om et "layout"

Tjoh, men vi er nok nødt til at afgive en samlet bestilling for at kunne
trække mængderabatten i land...

Enkeltvis koster de jo altså 110,-

Mvh
Freddy