Hvor bli´r de gamle indlæg af.??
Fra : Megas

Dato : 08-03-03 03:48

Hmmm, jeg kan se at der skulle være 8895 indlæg i denne NG, men selvom
OExpres har hentet hele dynen (ca. 30mb) kan jeg kun se indlæg tilbage til
den 6. januar 2003 ? Nogen der kan forklare.??

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra ;-D

Fra : Freddy Lang

Dato : 08-03-03 09:51

Megas wrote:
> Hmmm, jeg kan se at der skulle være 8895 indlæg i denne NG, men selvom
> OExpres har hentet hele dynen (ca. 30mb) kan jeg kun se indlæg
> tilbage til den 6. januar 2003 ? Nogen der kan forklare.??

OE er default sat op til kun at hente de nyeste 300 indlæg...

Dette kan rettes i Tools>Options, vælg fanen Read, nede under "News" fjerner
du bare fluebenet i kassen ved "Get xxx headers at a time"

Det burde kunne klare sagen.

Ydermere bliver indlæggene slettet på newsserveren efter et stykke tid, for
TDC's vedkommende efter tre måneder. Det ældste indlæg jeg kan se lige nu,
er således fra 8. december. Dette styres sikkert af moderatoren for den
pågældende newsgroup, for hvis du ser på eks. alt.binaries.dvd og
dk.binaer.film, hvor der bliver postet filmstumper hele tiden, når
indlæggene kun at blive to dage gamle, inden de bliver slettede...

Hvis du skal læse ældre indlæg fra denne NG, kan du gå ind på
http://groups.google.com og søge på dk.fritid.motorcykel hvor alle tidligere
indlæg stadig ligger.

Jeg håber, dette svar er fyldestgørende. Ellers må du jo spørge igen.

Mvh
Freddy

Fra : Michael K. S.

Dato : 08-03-03 11:38

On Sat, 8 Mar 2003 09:51:00 +0100, "Freddy Lang"
<freddy.lang@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvis du skal læse ældre indlæg fra denne NG, kan du gå ind på
>http://groups.google.com og søge på dk.fritid.motorcykel hvor alle tidligere
>indlæg stadig ligger.

Nope mange gør,men bestemt ikke alle,man kan således selv vælge om man
vil ha' sine indlæg optaget i forskellige arkiv-services som f.eks
Google (forudsat at de respekterer headerens X-No-Archive - Det gør
Google).

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : Freddy Lang

Dato : 08-03-03 19:17

Michael K. S. wrote:

> [...]
> vil ha' sine indlæg optaget i forskellige arkiv-services som f.eks
> Google (forudsat at de respekterer headerens X-No-Archive - Det gør

Nå? Så lærte jeg også noget i dag...

Så beder jeg jer undskylde mit fejlagtige indlæg.

Mvh
Freddy

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-03-03 20:22

Michael K S wrote:
> [...]
> vil ha' sine indlæg optaget i forskellige arkiv-services som f.eks
> Google (forudsat at de respekterer headerens X-No-Archive - Det gør

Hvor mange bruger lige den?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Michael K. S.

Dato : 09-03-03 20:46

On 09 Mar 2003 19:22:08 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Hvor mange bruger lige den?

Det har før hen været noget mere brugt,idag er der nok ikke så mange
mere (jeg gør dog) bl.a fordi det grundet manglende citatteknik (folk
der citerer hele indlæg f.eks) efterhånden har mistet noget af sin
relevans.Men det var nu kun et eks.,andre kan f.eks være indlæg som
folk af grunde kun de kender har valgt at slette igen eller indlæg som
af forskellige årsager slet ikke når frem til Google,akkurat på samme
måde som man kender fra sine egne newsserver(e),så selv om Google har
langt det meste fra de fleste ikke binære NG's så er den dog
ingenlunde komplet (også godt det samme IMHO)...

Fra : Armand

Dato : 08-03-03 11:36

Freddy Lang <freddy.lang@tdcadsl.dk> skrev i en

> Hvis du skal læse ældre indlæg fra denne NG, kan du gå ind på
> http://groups.google.com og søge på dk.fritid.motorcykel hvor alle
tidligere
> indlæg stadig ligger.

Jup!
Og Google er så simpel at logge ind på og har så god en søgefunktion, at det
næsten er spild selv at ville have dem liggende!

--
Armand.

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 09-03-03 12:35

Det var smuk og solrig dag da Freddy Lang skrev
news:3e69aed7$0$176$edfadb0f@dread15.news.tele.dk i
dk.fritid.motorcykel:

> [...]
> alt.binaries.dvd og dk.binaer.film, hvor der bliver postet filmstumper
> hele tiden, når indlæggene kun at blive to dage gamle, inden de bliver

Nu er grupperne jo sådan set ikke modererede, med mindre det står i
fundsatsen for gruppen. Grunden til at indlægene forsvinder er at din
udbyder sætter et vist antal gigabyte af til hver gruppe. Når de er brugt
op bliver indlægene sltter efter princippet først ind først ud. Det er
derfor at indlægene binaries grupperne forsvinder efter et par dage. Der er
simpelthen så stort et antal mb der kommer hver dag, at det kun tager et
par dage at fylde den afsatte plads.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Megas

Dato : 08-03-03 14:14

Okay, jeg havde bare et tilfælde af Windows-paranoia & troede det var
Outlook der lavede fejl ;) Tak for hjælpen. :)