Det vejr, det vejr..... .og så alligevel..
Fra : Emil Gundersen

Dato : 08-03-03 01:28

Hejsa

I går aftes begyndte det at sne voldsomt (Torsdag), og jeg banede noget
over at jeg skulle hente nrpladen til Kawa'en, i snevejr i dag.
I morges lå sne'en der stadig, og jeg gik og banede en del over det
F**** Bab vejr.... Men Da jeg fik fri fra Skole i dag, skinede solen jo
løs! Alt sne'en var væk..... FEDT.
Så kunne det ellers ikke gå forstærkt med at komme ned til Rydberg efter
pladen.

Jeg kom hjem og fik skruet pladen på, og så ellers ud og tuller....
De første 40km var ligeså stille ud af lange lige veje. Så var jeg
godtnok ved at fryse for meget, så jeg ville vende snuden hjem ad. Så
tog jeg nogle af de små snoede bagveje hjem......
Maskinen ændrede sig 300% eller noget i den stil. Den åd' nærmest
svingene. Den ville gerne mere, men min højre hånd måtte jo begrænse den
til 4-5k rpm, så den trillede jo nærmest kun igennem svingene... Kanon
oplevelse...
Nu glæder jeg mig bare endnu mere til at den er kørt til, så den kan få
noget gas....

Jeg ved ikke hvordan man skal have forventninger, om hvordan sådan en
maskine køre, men jeg er da pt. oven ud tilfreds med den.
Specielt forbremsen.... Jeg har ikke oplevet en bremse der virker på den
måde før.... Helt kanon.....

Glædelige hilsner Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Fra : Megas

Dato : 08-03-03 02:54

Emil Gundersen wrote:
> [...]
> maskine køre, men jeg er da pt. oven ud tilfreds med den.
> Specielt forbremsen.... Jeg har ikke oplevet en bremse der virker på

Tillykke med "jomfru-rejsen" Tro mig, det bliver bedre & bedre *G*
Kan kun give dig ret i at Kawa´erne har gode bremser, de er kun overgået af
deres sublime motorer :D Har du læst den anden tråd om vedligeholdelse.?
Jeg har ikke set den endnu, så jeg ved ik´om du har været dér, men de
skriver en del gode råd om smøring & forebyggende behandling af stik mm..
Kan desværre ik lige huske hvilke tråde det er, men kig efter de sidste par
dages indlæg, hvis du altså ik allerede har læst dem.

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra ;-D

Fra : Armand

Dato : 08-03-03 11:34

Emil Gundersen <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en

> [...]
> maskine køre, men jeg er da pt. oven ud tilfreds med den.
> Specielt forbremsen.... Jeg har ikke oplevet en bremse der virker på den

Når nu du er ude på asfalten, så vid at grip'et imellem selv det bedste dæk
og den kolde (og salt-fedtede) asfalt er langt(!) under normalt !! =

--
Armand.