Papir prøve nr plader til mc ?
Fra : Morten Juel

Dato : 07-03-03 22:27

Kan man overhoved få det ? og i hvilke politikredse ?
helst fra midt sjælland og nedefter, det er noget nemmere end alm plader vi
har her i byen ;o(

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg Nysynet 8999,-
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Lasse Stub Nielsen

Dato : 08-03-03 08:40

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> -= girls and sex can't beat binary and hex =-
>
> de kan fåes i slagelse, har selv tidligere købt dem der, ellers kan de
måske også oplyse dig hvor man kan få dem, evt tættere på hvor du bor

Mvh lasse stub

Fra : Morten Juel

Dato : 08-03-03 14:18

> måske også oplyse dig hvor man kan få dem, evt tættere på hvor du bor
oki super, man kan vel bare bestemme en dato på dem right ?!

Fra : Arno Birch

Dato : 08-03-03 15:30

Hejsa
Yep du bestemmer selv datoen for disse plader 100,00kr pr dag.
Jeg vil anbefale dig at du har noget klisterbånd hjemme for det
dobbeltklæbet tape er ikke godt.

--

Mvh Arno

Fra : Morten Juel

Dato : 08-03-03 17:40

> Yep du bestemmer selv datoen for disse plader 100,00kr pr dag.
Det er jo guld

> Jeg vil anbefale dig at du har noget klisterbånd hjemme for det
> dobbeltklæbet tape er ikke godt.
oki doki )