Ny Motorcykel ;o)
Fra : Veset

Dato : 07-03-03 14:41

Så nu har jeg bestilt ny motorcykel, en Honda XRV 750 Africa
Twin.......!
Nu mangler jeg bare noget godt udstyr, nogen der har nogle gode
forslag......!?

Veset

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 07-03-03 14:51

"Veset" <vesetdk@hotmailREMOVE.com> skrev
> Så nu har jeg bestilt ny motorcykel, en Honda XRV 750 Africa
> Twin.......!

Stort Tillykke herfra

Nu må Søren Dahl da komme helt ned på knæ ;>)

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 58 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : Armand

Dato : 07-03-03 16:01

> "Veset" <vesetdk@hotmailREMOVE.com> skrev

Sagt med andre ord, så har du snart en neger-tvilling!

--
Armand.

Fra : Megas

Dato : 07-03-03 15:15

Veset wrote:
> [...]
> Twin.......!
> Nu mangler jeg bare noget godt udstyr, nogen der har nogle gode

Yep.. Brug en times tid på at kigge denne NG igennem ;) Der er masser af
tråde der omhandler udstyr

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra ;-D

Fra : Armand

Dato : 07-03-03 16:17

Megas <megas-NOSPAM-@email.dk> skrev i en

> Yep.. Brug en times tid på at kigge denne NG igennem ;) Der er masser af
> tråde der omhandler udstyr

Og lur lige hvad bageren gjorde ved fruens nyindkøbte som det første!!

--
Armand.

Fra : Brian W.

Dato : 07-03-03 16:06

--
Tilløk

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Maria & Anders

Dato : 07-03-03 16:28

Haj Tilykke med dyret!
Jeg kender en hvis hr Søren Dahl som bliver helt grøn i hovedet af
misundelse!

Udstyr.
Hepco & Becker alu tasker, og rack. Evt tanktaske.
Hepco & Becker styrtbøjler.
Laser PRODuro potte.
K&N filter
DynoJet kit
Scottoiler.
WhitePower gaffel fjedre.
Öhlins bagdæmper.

Så har du i hvert tilfælde et rigtigt rigtigt fedt setup!
Det er i hvert tilfælde sådan min skulle se ud hvis jeg havde en.

God weekend, og god fornøjelse.

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : Brian Lænø

Dato : 07-03-03 19:00

"Maria & Anders" skrev
> [...]
>
> Så har du i hvert tilfælde et rigtigt rigtigt fedt setup!
> Det er i hvert tilfælde sådan min skulle se ud hvis jeg havde en.

Hvis du skal udruste den til lidt af hvert, så kan du finde udstyr her.
http://www.touratech.de/shop/enter.html

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-03-03 17:56

"Veset" <vesetdk@hotmailREMOVE.com> skrev i en meddelelse
> Så nu har jeg bestilt ny motorcykel, en Honda XRV 750 Africa
> Twin.......!

Tillykke, fræk cykel

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Juel

Dato : 07-03-03 18:35

> Så nu har jeg bestilt ny motorcykel, en Honda XRV 750 Africa
> Twin.......!

Lækkert tillykke )

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg Nysynet 8999,-
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Mogens Dammand

Dato : 07-03-03 23:24

> [...]
> Twin.......!
> Nu mangler jeg bare noget godt udstyr, nogen der har nogle gode

Nøøøj, jeg er misundelig men tillykke alligevel, bare det var mig.

Mogens
Transalp

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-03-03 02:01