600 Shootout - part 2 (test)
Fra : Michael K. S.

Dato : 07-03-03 13:08

Denne gang er det så tyskernes tur,ingenlunde nogen stortest som sidst
men en mere summarisk gennemgang,anyhoo døm selv hvad (om noget) der
kan bruges.Som sædvanligt vil testen kun være til rådighed på flg. URL
i ganske kort tid (ses bedst i 1024*768) :

http://home.tiscali.dk/isl21043/600shootout2/600Shootout2.html

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : -V-

Dato : 07-03-03 15:41

Michael K. S. wrote:
> [...]
> kan bruges.Som sædvanligt vil testen kun være til rådighed på flg. URL
> i ganske kort tid (ses bedst i 1024*768) :

Hold da kæft., hvor er den nye R6'er flot!
Jeg har ikke tidligere lagt mærke til lygtekonfigurationen, men det holder
da 100P!

Som Armand tidligere har kommenteret har ZX'eren et lidt ufærdigt udseende
med de manglende sider under sædet.

Også lidt interessant at se bagsvingerne på de forskellige. Honda er den
eneste med en lidt mere 'beefy' svinger. Mon ikke de andre kommer efter det
ved næste opdatering?
Samlet set er CBR'ere klart den smukkeste og mest GP-agtige af de fire - men
'it's all in the eye of the beholder'.

-V-

Fra : Armand

Dato : 07-03-03 16:22

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en
> Michael K. S. wrote:
>
> Hold da kæft., hvor er den nye R6'er flot!
> Jeg har ikke tidligere lagt mærke til lygtekonfigurationen, men det holder
> da 100P!

Hørt!

> Som Armand tidligere har kommenteret har ZX'eren et lidt ufærdigt udseende
> med de manglende sider under sædet.

Jeg kiggede lige ekstra grundigt i MOTORRADS seneste 600'er test: GSXR er
også lidt med på dét design, og selv R6'eren - den har blot lis'som fået et
"fortrydelses-dæksel" på. CBR'eren kan jeg kun se fra højre, og dér bruges
samme plads på den oplagte udstødning, så om den også har hullet i venstre
side ved jeg endnu ikke!

--
Armand.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 07-03-03 19:19

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev > -V-
> [...]

> samme plads på den oplagte udstødning, så om den også har hullet i venstre

Øh..........hva, der er da mange MC`er der ikke sidepaneler der dækker
bagstellet helt, jeg synes det ser "smart" ud.

Selv min Duc fra 98` har lidt af denne stil.
http://www.dethlefsens.dk/besk_mc/ducati_748/ducati748.htm

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 58 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : Armand

Dato : 07-03-03 23:09

D@n Dethlefsen <sotaFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en

> Øh..........hva, der er da mange MC`er der ikke sidepaneler der dækker
> bagstellet helt, jeg synes det ser "smart" ud.
> Selv min Duc fra 98` har lidt af denne stil.

Og det er måske endda den som også dér bliver plagieret idag :-/

Så du den stolte ejers billeder af hans nyindkøbte sorte ZX6'er?
Dér ser bagstellets tilstedeværelse særdeles kikset ud og ligner nærmest et
skjold der er faldet af :-/

--
Armand.

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 07-03-03 23:28

> [...]

> Så du den stolte ejers billeder af hans nyindkøbte sorte ZX6'er?
> Dér ser bagstellets tilstedeværelse særdeles kikset ud og ligner nærmest

Har lige chekket de foto`s endnu engang, lade ikke mærke til noget ved de
første hurtige kig.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=56

OK, lidt ret har du, det kunne godt når modellen betragtes lige fra siden se
ud som om der mangler at blive monteret et eller andet :>)
Der er for meget (firkant) rør og for lidt plastik.

Bagfra ser det ellers helt OK ud.

Fra : Armand

Dato : 08-03-03 10:12

> Bagfra ser det ellers helt OK ud.

Jup!

Personligt forelsker jeg mig til gengæld mere og mere i den spidse "næse"!

--
Armand.

Fra : Emil Gundersen

Dato : 08-03-03 01:04

Hejsa

> Så du den stolte ejers billeder af hans nyindkøbte sorte ZX6'er?
> Dér ser bagstellets tilstedeværelse særdeles kikset ud og ligner nærmest et
> skjold der er faldet af :-/

Ja, ja .... så er det da heller ikke være......

Men jeg kan da godt høre at du ikke er den næste køber af en ZX-6'er
Anno 2003......

Mvh Emil
Der er ENORMT glad for den......
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Fra : Armand

Dato : 08-03-03 11:03

Emil Gundersen <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en

> Ja, ja .... så er det da heller ikke være......
>
> Men jeg kan da godt høre at du ikke er den næste køber af en ZX-6'er
> Anno 2003......

Som jeg allerede én gang har skrevet:
"De er nok sure, sagde ræven"!

--
Armand.
(der fandeme synes at det er synd at du har trukket en sprit ny model ud i

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 08-03-03 16:01

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse news:b4adga$4s5$2@news.cybercity.dk...
> -V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en
>
> Hørt!

jeg synes også det ser fedt ud det er bare noget lort at de billeder jeg har set på er der kun nærlys i den ene side og fjernlys i den anden. kunne de så bare ha lavet nærlys og fjernlys i begge sider da der jo er 4 lygter ialt havde det været fjong. Men måske man lige kunne bytte om på de 2 af dem hvis man blev den heldige ejer af en

Allan(fzr600us) med 2 forlygter med både nær og fjernlys

Fra : Emil Gundersen

Dato : 08-03-03 19:13

Hejsa

> jeg synes også det ser fedt ud det er bare noget lort at de billeder jeg har set på er der kun nærlys i den ene side og fjernlys i den anden. kunne de så bare ha lavet nærlys og fjernlys i begge sider da der jo er 4 lygter ialt havde det været fjong. Men måske man lige kunne bytte om på de 2 af dem hvis man blev den heldige ejer af en

På kawa'en er jeg også lidt skuffet over at der kun er nærlys i venstre
side. Tilgenglæd har den langt lys i begge sider.
Men men men... det er en af de ting jeg får lavet om på meget snart.

Mvh Emil

Fra : Armand

Dato : 08-03-03 22:22

> På kawa'en er jeg også lidt skuffet over at der kun er nærlys i venstre
> side. Tilgenglæd har den langt lys i begge sider.
> Men men men... det er en af de ting jeg får lavet om på meget snart.

Hæ!
Det er da lige til du erfarer prisen på den der fiiine lampe (som jeg
fandeme ikke lige kan huske navnet på lige nu), som der netop kun er én af
af samme grund

--
Armand.

Fra : Emil Gundersen

Dato : 08-03-03 01:00

Hejsa

> Som Armand tidligere har kommenteret har ZX'eren et lidt ufærdigt udseende
> med de manglende sider under sædet.

Jeg synes faktisk ikke at det gør noget at der er sparet lidt på
Plastic'en der. Det ser faktisk ikke så grimt ud, som Armand giver
udtryk for.....
Nu har jeg lige gået og studeret min egen her til aften, og må sige at
bag ved alustativet, er der faktisk lukket af... Så jeg tror ikke at det
er tilfæltigt at det ser sådan ud.

Mvh Emil
Der fik plader på dyret i dag, og drønet de første 50km @4k rpm.....

Fra : Megas

Dato : 08-03-03 03:07

Emil Gundersen wrote:
> [...]
> Nu har jeg lige gået og studeret min egen her til aften, og må sige at
> bag ved alustativet, er der faktisk lukket af... Så jeg tror ikke at

Den er overfed, den lyder kanon & Armand lugter af grim gammel zx400
mindreværd, ligegyldigt om det passer eller ej.!

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra ;-D

Fra : Armand

Dato : 08-03-03 10:20

Megas <megas-NOSPAM-@email.dk> skrev i en

> ................................. & Armand lugter af grim gammel zx400
> mindreværd, ligegyldigt om det passer eller ej.!

Hæ!
Måske at Lillefrøen kunne trænge til en "Mads Lund" :-/

--
Armand.
(måske nok gammel, og grim er jo subjektiv; men mindreværd? NIX)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-03-03 08:56

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> Måske at Lillefrøen kunne trænge til en "Mads Lund" :-/

Skal den ha' nye stempler?

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : Armand

Dato : 08-03-03 11:03

> Mvh Emil
> Der fik plader på dyret i dag, og drønet de første 50km @4k rpm.....

Og deraf kan man se med hvilken alvor man skal tage udtalelser som "aldrig
kørt om vinteren" i brugtannoncer

--
Armand.
(der synes at det er synd for 6½ - - undskyld 636'eren)

Fra : Megas

Dato : 08-03-03 13:59

Armand wrote:
> Emil Gundersen <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en

> Og deraf kan man se med hvilken alvor man skal tage udtalelser som
> "aldrig kørt om vinteren" i brugtannoncer

/Enig.. Håber han bruger meget tid på at vaske den grundigt, men mon ikke.?

> Hæ!
>Måske at Lillefrøen kunne trænge til en "Mads Lund" :-/

Du ka´jo starte med at pille de oveflødige sidedæksler af :D

Fra : Armand

Dato : 08-03-03 18:06

> Du ka´jo starte med at pille de oveflødige sidedæksler af :D

Jeg tror at der er noget overflødigt sideflæsk der bedre kunne tåle at blive
afmonteret!

--
Armand.

Fra : Emil Gundersen

Dato : 08-03-03 19:18

Hejsa

> Og deraf kan man se med hvilken alvor man skal tage udtalelser som "aldrig
> kørt om vinteren" i brugtannoncer
> (der synes at det er synd for 6½ - - undskyld 636'eren)

Tja... Nu har jeg jo aldrig skrevet det i en anonce, så det kan du da
ikke hænge mig op på.....
Men jeg har da vasket den grundigt lige bag efter. Så den bliver da ikke
mishandlet.

Jeg er da selv træt af at skulle køre i Regnvejr, når det en dag er det,
men det er der jo ikke noget at gøre ved. Med de penge jeg har lagt i
den, må jeg tage alle de negative ting sammen med de positive... Jeg har
ikke "Råd til" at have den til at stå at rådne op, hvis det en dag er
Regnvejr, og i stedet tage bussen!......
Så må jeg tage den alligevel, og så bare gøre den ordenligt ren bag
efter.......

Mvh Emil