De starter tidligt i Japan
Fra : BoS

Dato : 07-03-03 10:36

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 07-03-03 11:01

> http://members.jcom.home.ne.jp/okuchanwinds/others/race/index.htm

Ligner en hyggelig familieudflugt. Desværre har jeg ikke sønnike med
herned

/Anders - der bruger ventetiden online i Japan

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 07-03-03 12:59

nøj det er cool

Lasse
Mille

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 07-03-03 14:20

"Lasse Lundberg" <Lasse@lundberg-net.dk> writes:

> nøj det er cool

Man kan også køre det i Danmark. Der er to klubber: Polini DreamBike
Klub DK, og en som er startet af Blava folkene.

Polini i stor-københavn: http://www.iltempogigante.dk/ eller
http://www.lt-dk.dk/ (importøren, med links til alle 4 regioner).

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Søren Johansen

Dato : 07-03-03 21:31

Kai Harrekilde-Petersen wrote:
> Man kan også køre det i Danmark. Der er to klubber: Polini DreamBike
> Klub DK, og en som er startet af Blava folkene.

BLATA om jeg må be'... men klubben er nu åben for alle mærker, og
der findes jo en del forskellige:
ATM, Blata, GRC, Pasini, Polini, ZPF osv.

Vi holder til i København/Nordsjælland og vores klub findes på:
www.pocketbike.dk

Mvh
Søren
888

Fra : Armand

Dato : 07-03-03 15:50

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)
<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en news:b49qlh$32f$1@sunsite.dk...

> Ligner en hyggelig familieudflugt. Desværre har jeg ikke sønnike med
> herned
>
> /Anders - der bruger ventetiden online i Japan

Og det var dig der brokkede dig over tåge i sidste uge :-|

--
Armand.
(der ellers ikke har det med at blive misundelig)

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 08-03-03 07:02

> Og det var dig der brokkede dig over tåge i sidste uge :-|

Temperaturen er 0-10 grader og både igår og idag har det regnet. Desuden
"roder" jeg i en fabrikshal der ikke er opvarmet. Så så snart de slukker
for procesudstyret bliver der hurtigt udetemperatur .. Ellers når temp.
op på 15 grader. Stadig koldt for fingrene ...

/A

Fra : Armand

Dato : 08-03-03 11:35

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)
<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en news:b4c11g$n89$1@sunsite.dk...

> [...]
> for procesudstyret bliver der hurtigt udetemperatur .. Ellers når temp.
> op på 15 grader. Stadig koldt for fingrene ...

Jeg måtte så lige referere til mit atlas: Nå ja, japan er ikke ligefrem
Australien
Bagsiden af BT's bil-tillæg idag omhandler forøvrigt den hjemlige scene for
micro-racerne!!

--
Armand.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 08-03-03 16:06

> Jeg måtte så lige referere til mit atlas: Nå ja, japan er ikke
ligefrem
> Australien

Nej det ligger næsten på højde med Danmark. Normalt skulle foråret komme
lidt før hernede end derhjemme, men de har lovet sne imorgen søndag...
Det er lidt sjovt at bevæge sig rundt i et land hvor man er 1/2 meter
højere end de andre, ikke kan et ord af sproget og kun forstår de få
skilte der har en oversættelse med "alm." bogstaver. Desuden er det kun
meget få der taler engelsk. Det er bestemt sjovt at bestille noget at
spise ... Maden er nu ikke så fremmedartet men jeg er heller ikke sikker
på hvad jeg har fået at spise men det har spurgt ganske udemærket ....

Men det her skulle ikke skulle have været et indlæg til dk.mad+drikke

Der er mange 2hjulere på gaden. Langt hovedvægten er knallerter og
scootere men også "rigtige" motorcykler. Idag fik vi et lift i bil
mellem 2 fabrikker midt på dagen og der var trafikken sløvere end
frederiksberg alle en lørdag formiddag. Det gav tid til at studere
teknikken mellem rækkerne... Der er mange der kører med noget nær
dødsforagt. Trafikken glider godt nok langsomt, men køren mellem rækker
med 50+ og hurtige skift på tværs for skiftevis at fortætte på inder og
ydersiden af bilkøen må kræve nogen gode nerver... I nærheden er 2
motorcykelværksteder. De skruer mest på noget"gammelt" lort og har ikke
noget spændende i vinduerne. På gaden har jeg til gengæld set nogen der
var "stylet" til ukendelighed. Det er ikke kun motorcyklerne der får den
store omgang. THansen's "pornolys" er ingenting. Her er det næsten
standard udstyr på en nissan skyline med en bagvinge fra en top-fuel
dragstar, Lys i cifrene i nummerpladen og alt muligt anet lysgejl i,
over og under bilen. Selvfølgeligt også de blå dioder i nøglehuller,
sprinklerdyser og stroboskob i lygtehusene ... Jeg så også flere
"monster trucks" Den største havde hjul med en diameter på godt 1,5
meter og den kørte rundt i trafikken med nummerplader på. Jeg har også
set flere varianter af "store hjul" under de typisk små japanske
varevogne. Hjulene er måske "kun" fra en patrol eller lign, men nå de
normalt kører på 12-13 tommer ser det også voldsomt ud.

Kan i ikke sørge for godt vejr til slutningen af næste uge når jeg
kommer hjem igen ...

/A

Fra : Armand

Dato : 07-03-03 16:06

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)
<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en news:b49qlh$32f$1@sunsite.dk...

Var lige forbi på link'et!
Tag på Albertslund Gokart-bane en tirsdag aften efter påske og oplev Kai
Harrekildes små 200 cm på sådan en

--
Armand.
(selv impliceret i genren - se .binær.motor under "kun race")