Nej, Nej nej, det vejr......
Fra : Emil Gundersen

Dato : 06-03-03 21:31

Hejsa

Her gik man og glædede sig HELT vildt til at man får nrpladen til Frø'en
i morgen og skulle til grænsen og bagefter til skagen, og hjem igen, men
så kommer man ud, og ser at der ligger 3-5cm SNE over det hele.......
Hvem har nu bestemt det?... Det så da ud til at det blev godt vejr her
sidst på ugen, men Nej..... ØV....

Jeg skulle bare lige af med det.... :)

Mvh Emil
Jeg bliver snart skaldet af at hive i mit hård.....
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Fra : Maria & Anders

Dato : 06-03-03 21:48

Ja hvad fanden ligner det!!! Jeg kørte 120 km i forgårs, og nu erder sne
igen?! Jeg var ellers lige så glad for at det regnede i går så noget af
salten kunne forsvinde. Nu salter de garanteret igen til i morgen, de
djælvler!

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 06-03-03 21:50

Hej Emil!

> så kommer man ud, og ser at der ligger 3-5cm SNE over det hele.......

Ja, øv! - Alt dette, skulle gemmes til den 24. december...

> Jeg skulle bare lige af med det.... :)

Hmm, det er helt I orden, jeg (vi alle?) har det vel på samme måde!
- Tænk positivt! - F.eks. skal du kun skovle to hjul fri, hvis du sidder
fast i en snedrive! - Hjalp det?!

Vi må håbe, at det bliver bedre fra I morgen af! - Det *kan* vel nærmest
ikke blive værre?

Hilsen
Lars

Fra : Morten Juel

Dato : 06-03-03 22:08

> så kommer man ud, og ser at der ligger 3-5cm SNE over det hele.......
Her er det også hvidt, men det er af salt, vi har haft tørvejr i en uge nu !

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg Nysynet 8999,-
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-03-03 22:45

Emil Gundersen wrote:

> [...]
> så kommer man ud, og ser at der ligger 3-5cm SNE over det hele.......
> Hvem har nu bestemt det?... Det så da ud til at det blev godt vejr her

Ja, det er træls, men til gengæld er der ikke en eneste nat med nattefrost
at se på 5-døgsprognosen og DMI siger at vejret helt _sikkert_ bliver
mildere! Så er er hån forude
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R - NaCl-style

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-03-03 23:02

Jes Vestervang wrote:

> Ja, det er træls, men til gengæld er der ikke en eneste nat med nattefrost
> at se på 5-døgsprognosen og DMI siger at vejret helt _sikkert_ bliver
> mildere! Så er er hån forude

*rofl* Det skulle da lige være hvis vejrguderne dummer sig
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Armand

Dato : 07-03-03 00:40

Emil Gundersen <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
> så kommer man ud, og ser at der ligger 3-5cm SNE over det hele.......
> Hvem har nu bestemt det?... Det så da ud til at det blev godt vejr her

Læs lige om Bagerens procedure med fruens brugtkøb, for slet ikke at tale om
Martins trængsler med seca400'eren!!
Én ubetinget fordel ved at have fået sig en spritny model er at man derved
har mulighed for at kæle om sagerne fra ny af. Normalt betyder det at man
kan smøre hvert gevind man med tiden får skilt ad; men med den tid du har
for dig de næste par uger var det måske en ganske god ide at starte fra en
ende af med en bøtte molykote-fedt :-/
Det ligger li'ssom lidt i luften at du kommer på gaden længe før at det
sidste salt er vasket af, så hvad med en grundig indprægnering af alle
krinkelkrogene* med noget tectylagtigt spray inden da???

Alle nye motorcykler burde få sit kåbegitter sprøjtet til med tectyl fra ny
af, da det er en sekundær lakering der er blevet brugt dér :-|

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 07-03-03 07:50

> [...]
> for dig de næste par uger var det måske en ganske god ide at starte fra en

Jeps. Og hvis du tror at fordi din MC har kostet 150.000kr eller sådan
noget, så er alt fryd og gammen, så tro om igen. Jeg har med selvsyn set
bagakslen blive pillet af på en _helt ny_ CBR 954 Fireblade til 225.000kr.
Den var HELT tør. Jeg har også set bagsvingeren på en 4 måneder gammel
Thunderace til 160.000kr blive adskilt. Den var næsten helt tør.
Kronrørslejer og bagsvingerlejer er så sparsomt smurt fra fabrikken, at man
bliver helt flov. Undersiden af tanken på en MC er så ringe lakeret, at den
første rust viser sig her efter få år i ren tørvejrskørsel. Den skal have
voks, klarlak, tekstyl, eller hvad du nu kan finde på. Hjulaksler,
motorbolte o.s.v. er overhovedet ikke smurt fra fabrikken. Alle stik er helt
tørre, og dem med stor strømgennemgang irrer efter få år hvis du ikke fylder
dem op med vaseline eller silikonefedt. Jeg har set en to år gammel TL 1000
R med meget irret stik. Kåbeholdere o.l. er lakeret på en måde der er helt
til grin som Armand også skriver. Du kan lige så godt være over det fra
starten. Den holder sig "som ny" i meget længere tid.

Desuden vil jeg anbefale dig, at den første smarte dims du køber til din MC
bliver et sæt framesliders. De kan spare dig for mange uheldige ridser på en
helt ny MC.

--
Mojn
Jens Bager Jensen