Fest efter Bakkens Åbning
Fra : Alex Berg

Dato : 06-03-03 18:58

Amager Touring Club holder traditionen tro fest efter Bakkens åbning.
Der er DJ og drikkevarer tilfornuftige priser efter kl. 22:00 - ???
(plejer at være kl. 8 næste morgen, så tag fri!!)

Adressen er:
Amager Touring Club
Yderlandsvej 1
2300 København S

det ligger bag Amagerbanen v. Autopaaske

Der er desværre ikke mulighed for overnatning...

Fra : bem

Dato : 06-03-03 19:31

Alex Berg wrote:

> (plejer at være kl. 8 næste morgen, så tag fri!!)

> Der er desværre ikke mulighed for overnatning...

Du modsiger dig selv

/Bo

Fra : Alex Berg

Dato : 06-03-03 20:09

Hov forresten er dette indlæg slet ikke fra Alex Berg, men fra Britta Hansen
(hende han bor sammen med pt..)

Fra : Alex Berg

Dato : 06-03-03 20:17

Nix - ikke noget med at sove, vi fester til kl. 8 om morgenen - så kom du
bare

Fra : D@lby

Dato : 07-03-03 00:08

"Alex Berg" <alex.berg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nix - ikke noget med at sove, vi fester til kl. 8 om morgenen - så kom du
> bare

Jeg skal nok sørge for at han ikke får fri!
Jeg har arbejde til ham - ellers finder jeg det i hvert fald!

D@lby