BB
Fra : albert

Dato : 06-03-03 17:06

Hvor har i solsorten forsikret, og hvad giver i ?

Gav 2700 for fuld kasko på en CBR1K (elite), men de har grænse ved 999ccm

Mvh Albert

Fra : Emil Gundersen

Dato : 06-03-03 17:18

Hejsa

> Gav 2700 for fuld kasko på en CBR1K (elite), men de har grænse ved 999ccm

Det var deleme Billigt!.....
En af mine kamy'er har han's ZX-12R forsikret hos Top Danmark. Der giver
hanm omkring 7.700,- årligt, med en selvrisiko på ca det samme.

Mvh Emil
Der giver 4-5gange mere for 6'eren
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-03-03 20:38

Emil Gundersen wrote:
> En af mine kamy'er har han's ZX-12R forsikret hos Top Danmark. Der giver
> hanm omkring 7.700,- årligt, med en selvrisiko på ca det samme.

Plus de der 20% af mc'ens værdi.

> Mvh Emil
> Der giver 4-5gange mere for 6'eren

Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår dig. Selvfølgelig er du nødt til at
have kasko på frøens, men så kunne du jo have købt noget billigere og have
nøjedes med ansvar. Men ok, det var en ny frø du ville have

Til sammenligning gav jeg 70k for fazeren med 19k for klokken og 1600,-
helårligt i ansvar - en enorm prismæssig forskel og en knapt så stor
forskel på mc'erne. Men ok, det har du garanteret overvejet alligevel
Jeg er på SU, så jeg bliver jo nødt til at køre billigt

(og nej i andre der kører cz180 fordi i er på SU, jeg klynker ikke og vil
ikke have nogen kiks
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 - der bander over snevejret og MTX125R - nysynet

Fra : Emil Gundersen

Dato : 06-03-03 20:23

Hejsa

> Jeg må indrømme at jeg ikke helt forstår dig. Selvfølgelig er du nødt til at
> have kasko på frøens, men så kunne du jo have købt noget billigere og have
> nøjedes med ansvar. Men ok, det var en ny frø du ville have

Tja... Jeg regner også kun med at have kasko på den i år... Det er
godtnok fordyrt.... (Jeg får penge tilbage, når jeg aflevere pladerne en
gang. Det er helårligt jeg giver så meget, Pr seson skulle jeg regne med
20k ca.)

Det ville bare være så ærgeligt her når maskinen er HELT ny, og sådan....

Mvh Emil

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-03-03 21:49

Emil Gundersen wrote:

> Hejsa

> Tja... Jeg regner også kun med at have kasko på den i år... Det er
> godtnok fordyrt....

Ok, så må du jo se om du kan finde en brand, tyveri og hærværksforsikring
bagefter. Det ville jo være ret fikst, og det tror jeg også jeg selv vil
prøve at finde til fazeren når den kommer ud. Ring rundt til især de små
selskaber og forhør dig om priser.

> (Jeg får penge tilbage, når jeg aflevere pladerne en
> gang. Det er helårligt jeg giver så meget, Pr seson skulle jeg regne med
> 20k ca.)

Ok, det er da knapt så slemt, men alligevel :-/

> Det ville bare være så ærgeligt her når maskinen er HELT ny, og sådan....

_Helt_ enig.
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Richard

Dato : 06-03-03 17:50

albert wrote:
> Gav 2700 for fuld kasko på en CBR1K (elite), men de har grænse ved 999ccm

Billigt! Hvor? - giver 3200 for min Veffer hos TopDK i MCTC-ordningen.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : albert

Dato : 06-03-03 18:58

> Billigt! Hvor? - giver 3200 for min Veffer hos TopDK i MCTC-ordningen.

gf, men det var jo ikke det jeg ville vide vel

Mvh Albert

Fra : Richard

Dato : 06-03-03 19:03

albert wrote:
> gf, men det var jo ikke det jeg ville vide vel

Neæ, men det ville jeg gerne :) - og indirekte har du vel fået at vide,
at du formentlig har fået din forskring til en rigtig god pris

Fra : albert

Dato : 06-03-03 19:52

> Neæ, men det ville jeg gerne :) - og indirekte har du vel fået at vide,
> at du formentlig har fået din forskring til en rigtig god pris

ja for en CBR1K. Nu vil jeg ha en 1.1 alias BB og der opstår problemet

Fair var den eneste der turde skrive prisen, og jeg undrer mig egenligt over
hvorfor, for de forlangte 35.000 om året. SÅ meget bedre er en BB altså
heller ikke !!

Mvh Albert

Fra : Brian W.

Dato : 07-03-03 09:38

"albert" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
over
> hvorfor, for de forlangte 35.000 om året. SÅ meget bedre er en BB altså

35.000 kr om året er da billigt. !! da jeg ringede til dem, ville de ha
82.000 kr om året for at forsikre min thunderace. det sagde jeg jo self ja
til. nu kender jeg ikke din alder men jeg fylder 27 i denne måned, så jeg
syntes det var dyrt, og det var endda inkl 7 års skadefri kørsel i bil.!!!!!

Hvorfor vil du har BB hvis du mener den ikke er så meget bedre???? DEr er da
en verden til forskel. Ihvertfald mere end de 300 ændringer der er på den
nye SV1000 kontra den gamle tl1000

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-03-03 10:08

"da jeg ringede til dem, ville de ha 82.000 kr om året for at forsikre min
thunderace"

Det er jo også en Yamaha

"Der er da en verden til forskel"

Enig
Har selv haft en CBR1k

--
Mvh.
Henrik

Fjern X ved svar på mail.

Fra : Brian W.

Dato : 07-03-03 11:58

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> "da jeg ringede til dem, ville de ha 82.000 kr om året for at forsikre min
> thunderace"
>
> Det er jo også en Yamaha
>
> "Der er da en verden til forskel"
>
> Enig
> Har selv haft en CBR1k
>
> --
> Mvh.
> Henrik
> http://RaptorMC.dk
>
> Fjern X ved svar på mail.

høhø spydigheder.... bare rolig jeg har set lyset. Jeg måtte "nøjes " med
denne flotte motorcykel, fordi budgettet sagde nej til BB.

By the way, holde i noget træf i år eller hva????

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-03-03 02:06

Planen er sidst i maj. Men vi har lige et toilet og et køkken vi gerne vil
have gjort færdigt. Men det skulle vi gerne snart have et overblik over, så
vi kan få inviteret nogen folk og bestilt noget musik.
Men lige nu ved jeg ikke 100% hvordan det går derhjemme, da jeg jo sidder i
Thailand

--
Mvh.
Henrik

Fjern X ved svar på mail.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-03-03 02:49

Prøv at ringe til nogle af de små selskaber, måske nogle af dem som kun
forsikre lokalt. Men prisen afhænger nok også af dit postnr.

--
Mvh.
Henrik

Fjern X ved svar på mail.

Fra : Poul Dam

Dato : 07-03-03 06:39

Hej
Jeg har lige betalt 9000kr for det næste år i Top Danmark med 15% rabat og
med elite status.
Hygge PD CBR1100

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-03-03 07:43

Av. Sidst jeg hørte en pris fra TopDK, mener jeg den var en 6-7000 kr, men
den har de åbenbart sat op. Måske skadesantallet er steget, den har nemlig
været lav for BB. Fortalte de engang.

--
Mvh.
Henrik