afgift VFR
Fra : Michael

Dato : 06-03-03 13:43

hejsa er der nogen , som vil give et bud på hvad afgiften , vil blive, på en
VFR 750, årg 94, km 50000
nogen siger 50 andre siger 60k, men jeg kunne, godt
tænke mig , noget lidt mere præsist, hvis det er muligt
på forhånd
MVH Michael

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 06-03-03 13:46

Michael wrote:
> [...]
> blive, på en VFR 750, årg 94, km 50000
> nogen siger 50 andre siger 60k, men jeg kunne, godt
> tænke mig , noget lidt mere præsist, hvis det er muligt
____________________________

Kan man ikke bare ringe til T & S og få sådan noget at vide??

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Tony

Dato : 06-03-03 13:56

> Kan man ikke bare ringe til T & S og få sådan noget at vide??

Nej, men man kan udfylde en forhåndsudtalelse. Det kræver dog som minimum at
de får stelnummer at vide.

Tony

Fra : Michael

Dato : 06-03-03 13:58

ikke mig bekendt

Fra : Jens Jessen

Dato : 06-03-03 14:32

Check nyeste Bike. Der står hvordan man gør og hvordan man forholder sig.

Journalist Jens Jessen (DJf)
Skanderborgvej 140, 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax. + 45 8657 7204
Mobil 2073 7471
E-mail: jens.jessen@get2net.dk

Fra : Armand

Dato : 06-03-03 15:49

> [...]
> VFR 750, årg 94, km 50000
> nogen siger 50 andre siger 60k, men jeg kunne, godt
> tænke mig , noget lidt mere præsist, hvis det er muligt

For en førstehåndsvurdering kan du trygt regne med 2/3 af den pt. værende
brugtpris - Derved kan du modsat udlede at et påtænkt køb ikke bør være
dyrere end 1/3 af den danske pris!

--
Armand.

Fra : lange

Dato : 06-03-03 16:06

Snippet fra www.vfr.dk:
>På onsdag skal jeg til toldsyn og den foreløbige afgift er sat til - hold
fast - 59.131,
>- ud fra en pris på 34.000 uden afgift. Det er en 100% rød original `93,
kørt 32.000 km.

så regn du bare med >60kkr

Lange
www.vfr.dk