MC Alarm m. Pager
Fra : Maria & Anders

Dato : 04-03-03 21:27

Halløj!
Er der nogen der kender en relativt billig MC alarm med pager (personsøger)
til?
Et evt mærke og forhandler ville være skønt, samt et par erfaringer.

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : vmx

Dato : 04-03-03 22:02

"Maria & Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
(personsøger)
> til?
> Et evt mærke og forhandler ville være skønt, samt et par erfaringer.

Sådan en tingest har jeg i min bil:

http://www.danitas.dk/Radiokommunikation/produktsider/alarm/apa1100.htm

( genvej: http://www.danitas.dk/ - > produker -> hobbyradio )

Dt er den samme der bruges af taxa - tilsluttet deres radio.

Med en smule snilde kan den sikkert "indbygges" i en mc
den kan registrere eks. tænding, eller forsøg på opbrydning
af låse vha. rystesensorer. ( de samme som kan registrere
døråbning ) - herefter er det op til dig at styrte ud på
gaden iført pyjamas og baseball-bat

- den har reddet min bil fra tyveri een gang. Heldigvis
valgte tyvene at tage benene på nakken da jeg kom løbende

Mvh
Robert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194
http://www.vmaxxers.net - Vmaxxer #977
If it has tits or wheels, it will give you problems

Fra : Maria & Anders

Dato : 04-03-03 22:33

Ok kuul. Tak for hjælpen, men hvor stor er sådan en djævel, og hvor meget
koster den?

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : vmx

Dato : 04-03-03 22:34

"Maria & Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Ok kuul. Tak for hjælpen, men hvor stor er sådan en djævel, og hvor meget
> koster den?

Modtageren er 1/2 gang større end en normal tændstikæske.
Senderen er ca. 2 1/2 tændstikæske.... hmm, altså ca.

Mht pris, jeg kan forespørge Danitas i morgen - samt måske
finde en forhandler.. eller du kan selv ringe til Danitas.

Fra : vmx

Dato : 05-03-03 22:38

"Maria & Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Ok kuul. Tak for hjælpen, men hvor stor er sådan en djævel, og hvor meget
> koster den?

Har i fundet en pris ? / forhandler ?

Mvh
Robert

Fra : Maria & Anders

Dato : 05-03-03 22:53

Nej ikke endnu, jeg har ikke haft tid til at undersøge det nærmere. Men jeg
tager lige et hug på det senere i aften.

Fra : vmx

Dato : 07-03-03 08:18

"Maria & Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Nej ikke endnu, jeg har ikke haft tid til at undersøge det nærmere. Men
jeg
> tager lige et hug på det senere i aften.

Jeg kan skaffe en.
Pris kr. 1.160,- +fragt

- send en mail, hvis det har interesse.
( brug slettevæsken på "|_re_|" i mailadressen... )

Mvh
Robert