/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Ændring af drosling
Fra : Brian Christensen


Dato : 04-03-03 18:00

Hej!

Jeg overvejer at hente en tysk lille mc.

f.eks. en cbr 600 eller gpz600r

Men tit er disse droslet til 34 hk.

Er det besværligt (dyrt) at ændre ydelsen til normalt?

Brian C.



 
 
Emil Gundersen (05-03-2003)
Kommentar
Fra : Emil Gundersen


Dato : 05-03-03 15:01

Hejsa

> Men tit er disse droslet til 34 hk.
> Er det besværligt (dyrt) at ændre ydelsen til normalt?

Hvis de er begrænset som i DK, er det bare at fjerne nogle skiver i
karburatorene, og en omdysning. (2-3timer på værksted vil jeg tro)

Men noglegange er de begrænset i tændingen, udstødningen og ling, og så
begynder det at blive dyrt.

Det nemste er at finde en uden, og købe den.

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Emil_Gundersen


Richard (06-03-2003)
Kommentar
Fra : Richard


Dato : 06-03-03 18:00

Brian Christensen wrote:
> Jeg overvejer at hente en tysk lille mc.
> f.eks. en cbr 600 eller gpz600r
> Men tit er disse droslet til 34 hk.
> Er det besværligt (dyrt) at ændre ydelsen til normalt?

Om ikke andet så prøv at finde en tysk web-site om de to - de fleste
(udbredte) cykler findes under www.navn.de - og tyskerne plejer at have
en side med teknik, hvor de skriver, hvad droslingen omfatter.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade
Paypal: https://www.paypal.com/refer/pal=2VGEY2W2TV2V2


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408635
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste