Andet multimedie
bentjuul 3670
Søger en speciel effekt i Adobe Photeshop ~
Fra : Jens Jensen

Dato : 07-01-01 10:55

Jeg har netop fået Adobe Photeshop 6, men har glemt, hvad en speciel effekt
i Adobe Photeshop 6, hedder, og som skulle kunne ændre et ansigtudtryk fra
fx sur til smilende. Denne effekt findes kun i 6'eren og det er lidt spild
af penge, hvis jeg ikke kan finde den.

MVH JENS

Fra : Kurt Hansen

Dato : 07-01-01 17:53

On Sun, 07 Jan 2001 09:54:47 GMT, Jens Jensen wrote:

> [...]
>fx sur til smilende. Denne effekt findes kun i 6'eren og det er lidt spild

Hvis du finder funktionen og bruger den, men senere fortryder, kan du
bare køre baglæns gennem Netscape. Heri er der indbygget den
omvendte effekt: ethvert tilløb til smil, forvandles lynhurtigt til et
surt fjæs.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Jens Jensen

Dato : 07-01-01 20:14

Kurt Hansen <kurt@towle.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:mJxYOmhYq2x=b2K+fxpBN0oQ0iX1@4ax.com...

> [...]
> bare køre baglæns gennem Netscape. Heri er der indbygget den
> omvendte effekt: ethvert tilløb til smil, forvandles lynhurtigt til et

Jeg tror, at du misforstået spørgsmålet. Jeg har aldrig før brugt AP6, men
kun AP5. Jeg har fået at vide, at AP6 i modsætning til AP5, har en funktion,
hvor man kan forvandle ansigter. Hvor findes denne funktion henne i AP6?

MVH JENS

Fra : Mogens

Dato : 08-01-01 18:09

"Jens Jensen" <jensjensen@tele.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kurt Hansen <kurt@towle.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:mJxYOmhYq2x=b2K+fxpBN0oQ0iX1@4ax.com...

> effekt
> fra
> spild

Jeg ved ikke om det er denne funktion du tænker på, men prøv selv. IMAGE =>
LIQUIFY

Mvh - Mogens

Fra : Jens Jensen

Dato : 09-01-01 06:28

Mogens <mohen@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7vm66.754$Hy.26648@twister.sunsite.dk...

> Jeg ved ikke om det er denne funktion du tænker på, men prøv selv. IMAGE
=>
> LIQUIFY

DET ER DET. Takker mange gange for hjælpen.

MVH Jens Jensen