Hvem melder sig til lidt kvalificeret lobb~
Fra : Hamilton Macbain

Dato : 03-03-03 23:07

http://www.dmi.dk/dmi/stilling_index.html

De søger en Vice Direktør...jeg tænkte hvis nogen gad tage den tjans...

så kunne en så betydningsfuld stilling vel påvirke de hørere vejrmagter til
at sprede lidt regn og derefter lidt sol (helst i den rækkefølge)

Over and out

/Hamilton CBR600 F4

Fra : BoS

Dato : 04-03-03 00:01

> [...]

til
> at sprede lidt regn og derefter lidt sol (helst i den rækkefølge)

Jeg mener, vi skal gå efter guldet. En af motortosserne må stille op til
folketinget.

Rittig som statsminister!

Så kunne jeg godt leve med de nuværende klimaforhold.

/BoS

Fra : Thomas O'Connor

Dato : 04-03-03 12:40

Så kunne vi også oprette en forskerafdeling som skal opfinde en erstatning
til salt. Kunne være alt for godt
hvis de brugte noget som ikke angreb alt og alle.

Fra : Soren Lindholt

Dato : 04-03-03 13:53

BoS <elskak@hotmail.com> wrote in article
<3e63debf$0$4218$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Rittig som statsminister!

Er vanvittig?? Nok er vi tossede, men der fandt du grænsen...

--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-03-03 14:54

"Soren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> writes:

> BoS <elskak@hotmail.com> wrote in article
> <3e63debf$0$4218$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Er vanvittig?? Nok er vi tossede, men der fandt du grænsen...

Stik ham en mindretalsregering, og os andre i opposition.

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-03-03 17:45

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> skrev i en meddelelse

> Stik ham en mindretalsregering, og os andre i opposition.

ROFL!
Ja DET skal sgu nok skabe underholdning!

Rittig
(Statsministerkandidat)

Fra : BoS

Dato : 04-03-03 23:40

> ROFL!
> Ja DET skal sgu nok skabe underholdning!
>
> Rittig
> (Statsministerkandidat)

OK. Jeg havde også lige et febersyn, hvor store udenlandske
grusgraver-koncerner væltede ind over grænsen for at lave hele Fyn om til en
cross bane!

Fra : Claus Rittig

Dato : 05-03-03 17:40

"BoS" <elskak@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> OK. Jeg havde også lige et febersyn, hvor store udenlandske
> grusgraver-koncerner væltede ind over grænsen for at lave hele Fyn om til
en
> cross bane!

BoS som Erhvervsminister!

Rittig

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-03-03 08:32

> så kunne en så betydningsfuld stilling vel påvirke de hørere
vejrmagter til
> at sprede lidt regn og derefter lidt sol (helst i den rækkefølge)

Ja det er skisme stadig koldt ude. Jeg tager til Japan godt og vel en
uges tid, kan I ikke sørge for noget forår til jeg kommer tilbage ....

/A