side om gsx750es/d
Fra : Søren Madsen

Dato : 03-03-03 22:59

Er der nogen der kender til steder hvor man kan læse om mc nævnt i subj?
Jeg overvejer at sælge min, og en interesseret har spurgt efter et sted med
lidt flere data.
Jeg stødte engang på en privat side hvor en ejer skrev meget detaljeret om
sin egen, men kan ikke huske hvor.

Søren

Fra : Ped

Dato : 04-03-03 09:00

Søren Madsen wrote:
> [...]
> lidt flere data.
> Jeg stødte engang på en privat side hvor en ejer skrev meget detaljeret om

Måske kan det have været min? I hvert fald snupper jeg lige chancen for
lidt reklame og iler med adressen:

http://home20.inet.tele.dk/pedmail

M.v.h.

Jens L. Pedersen
GPZ 1100

Fra : Mads Lund

Dato : 04-03-03 09:20

> [...]
> lidt flere data.
> Jeg stødte engang på en privat side hvor en ejer skrev meget detaljeret om

Jeg kan ikke lige hjælpe med et link, men hvis du har for mange købere så
har jeg også en GSX550ESD til salg

Mads Lund
Med mange mc'ere