Bakkeåbning
Fra : Nick

Dato : 03-03-03 22:09

Halløj der.

Jeg er lige (i søndags) blevet den lykkelige ejer af min første "rigtige"
kværn, og skal til at nyde det søde liv som mc'er (damn, det er dyrt på en
SU).
Forøvrigt en hammerkold fornøjelse at køre dyret de 65 km fra Haslev til Kbh
:(
Et absolut must bliver at være med til at åbne bakken, da jeg gennem de 5 år
hvor mc-pappet har ligget og knurret i lommen, hvert år har gloet
misundeligt efter den kæmpe kortege af mc'ere der kører ud og åbner bakken.
Jeg har luret at det er den 27 marts, men hvad tid mødes man på nørrebro?

Med venlig hilsen
Nicolai Fjellerad
XJ600s '01

Fra : Kenneth

Dato : 03-03-03 22:19

> Jeg har luret at det er den 27 marts, men hvad tid mødes man på nørrebro?

Der er afgang kl. 19.00.

Kenneth
www.ziax.dk

Fra : Allan Nielsen

Dato : 03-03-03 22:21

> [...]
bakken.
> Jeg har luret at det er den 27 marts, men hvad tid mødes man på nørrebro?

Man starter op og kører derinde fra klokken 19.00 jeg plejer at ankomme
klokken 18.00.
Haslev? Har du købt cyklen dernede?
Allan Nielsen
RF600R ex Haslev

Fra : Niels S.

Dato : 04-03-03 09:39

> Haslev? Har du købt cyklen dernede?
> Allan Nielsen
> RF600R ex Haslev

Jeg er også nysgerrig. Er det Dennis's du har købt?

Tillykke med den.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Nicolai Fjellerad

Dato : 04-03-03 21:26

"Allan Nielsen" <abagern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> år
> bakken.

> Man starter op og kører derinde fra klokken 19.00 jeg plejer at ankomme

Jepper :)

Nicolai Fjellerad
XJ600s '01

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-03-03 01:57

Tillykke med den. Den skal du nok blive glad for.

Vi ses derude.

--
Mvh.
Henrik

Fjern X ved svar på mail.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 04-03-03 18:10

"Nick" <nicolaiFJERNDETTE@klud.dk> skrev i en meddelelse
> Halløj der.
>
> Jeg er lige (i søndags) blevet den lykkelige ejer af min første
"rigtige"
> kværn, og skal til at nyde det søde liv som mc'er

Hej Nicolai.

Tillykke med kværnen

--
Hilsen