Forskel på højre og venstre på Suzuki'er..~
Fra : RacerNiels

Dato : 03-03-03 21:47

Hej ng,

Hvad er forskellen på højre og venstre? (ud over at tommeltots'ne sidder
modsat, naturligvis )

Hvis man f.eks. kigger på den fedeste cykel.. I VERDEN: SV650

Jeg vil gerne have nye bremseklodser og kigger f.eks. på vesrah's
hjemmeside. Der står således:

Model Year Code Name Year EU Front
Rear Middle
SV650 X,Y,K1,K2 99-02 Right VD-435JL VD-327JL
Left
VD-352JL

Hvordan kan det lige være at højre og venstre side bruger forskellige
klodser?? Er det fordi det er så super avanceret at metallet ligger i en
bestemt retning i klodserne? Denne forklaring tror jeg absolut ikke på, så
det må være en anden.
Andre cykler med samme kalibre bruger også forskellige klodser, men det gi'r
jo sig selv

Enlighten me!

Niels *den klogeste... I VERDEN*
SV650 *den fedeste... I VERDEN*
www.sqzuki.subnet.dk *den flotteste... I VERDEN*

Fra : Mads Lund

Dato : 04-03-03 09:24

> [...]
> det må være en anden.
> Andre cykler med samme kalibre bruger også forskellige klodser, men det

Det er nok nærmere geometriske forskelle i kaliperdesignet. Lidt lige som at
man jo også designer sko forskelligt efter hvilken side de passer til

Så mit bud er at der er forskel på den yderste og inderste bremseklods,
samtidigt med at minds den ene af dem ikke er symmetrisk.

Mads Lund
Ninja9RT