Adskille org. potter på CBR1K
Fra : Allan Bojesen

Dato : 03-03-03 20:39

Hej

Er der nogen der har prøvet at adskille de originale potter på en CBR1K -
SC21. Bagenden af potten ser ud til at være fastgjort med 3
punktsvejsninger. Kan det lade sig gøre, og kan det samles pænt igen. Jeg
skal da gerne indrømme at min hensigt er at gøre et eller andet, afhængig af
konstruktionen indeni, således at den får bare en lille smule mere lyd,
helst i den dybe ende af skalaen.

Allan Bojesen
CBR1K - The Whisper

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 04-03-03 09:19

jeg ved ike om du kan skille den org potte ad, men den gang jeg havde en
cbr1k...så jeg nogle potter ved campmoto i frankrig....de lød skide godt og
var magen til de originale bortset fra farven ikke passede....jeg kan
selvfølgelig ikke finde linket lige nu...men de var ikke særlig dyre

Lasse
Mille
har nu ventet 41 uger på en ny bund/plov til min mille

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-03-03 10:11

Jeg har oplevet det samme "fænomen" med en BB. Det viste sig at han havde
boret igennem hele potten (de originale), på langs, bag fra.
Jeg ved ikke om jeg kan anbefale det. Der er jo ingen vej tilbage, hvis
hullet er blevet for stort :-/

--
Mvh.
Henrik

Fjern X ved svar på mail.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 04-03-03 20:50

Henrik Nielsen - RaptorMC wrote:
> [...]
> havde boret igennem hele potten (de originale), på langs, bag fra.
> Jeg ved ikke om jeg kan anbefale det. Der er jo ingen vej tilbage,

Jeg vil ikke ødelægge noget så det ikke kan retableres, og det er heller
ikke en masse larm jeg ønsker. Og så vil jeg meget gerne bevare de originale
potter.
Jeg tror jeg vil jagte en potte der mere eller mindre er død til en billig
penge og så skære den op for at se hvordan den er skruet sammen indeni, og
se om jeg kan få en ide til at modificere dem på cyklen.

Kan du hygge dig i varmen. Mindes stadig de 9 uger jeg var der for 9 år
siden med fryd. Dengang var trafikken i weekenderne ikke slem. Kørte selv
noget også på hverdage - pyha. Har de stadig bådræs på floden om søndagen?

Allan Bojesen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-03-03 02:57

"Jeg vil ikke ødelægge noget så det ikke kan retableres"

Det ville jeg heller ikke.

"Har de stadig bådræs på floden om søndagen"

Damn. Den sidste søndag jeg var i Bangkok, var den eneste dag hvor jeg ikke
var på floden. Så det ved jeg faktisk ikke. Måske jeg skulle tage til
Bangkok på søndag og se ræs....
Hvis det da stadig eksistere.

Men det er en fryd at være her Vi ses når jeg er kommer hjem igen.

Hvordan gik det forresten med støvlerne??

--
Mvh.
Henrik

Fjern X ved svar på mail.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 05-03-03 18:58

> [...]
> jeg ikke var på floden. Så det ved jeg faktisk ikke. Måske jeg skulle
> tage til Bangkok på søndag og se ræs....

Det er lidt imponerende at se deres 6 m lange og 1 m bredde både, med en 2 L
motor der hænger i luften for enden af en 5 m lang skrueaksel. Herhjemme
brokker folk sig over larmerør, men motorerne i bådene er helt uden rør -
max ½ m og uden potte.

> Men det er en fryd at være her Vi ses når jeg er kommer hjem igen.
>
> Hvordan gik det forresten med støvlerne??

De blev godkendt Lidt sort læderfedt, og de er som nye

Allan Bojesen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-03-03 02:58

Ja, det er larm og så sejler de megt hurtigt. Jeg tror næsten ikke der
findes en MC i DK, der larmer ligeså meget. Og det er helt normalt
hernede.....
En dansk politiker ville få stress over at være her, tænk på alle de love
han skulle til lave..... Vi er godt nok "styret i alle ender og kanter" i
DK.

--
Mvh.
Henrik

Fjern X ved svar på mail.

Fra : Allan Bojesen

Dato : 04-03-03 20:39

Lasse Lundberg wrote:
> [...]
> skide godt og var magen til de originale bortset fra farven ikke
> passede....jeg kan selvfølgelig ikke finde linket lige nu...men de

Hvis du kommer på navnet, eller noget af det, må du gerne lade høre fra dig.

> Lasse
> Mille
> har nu ventet 41 uger på en ny bund/plov til min mille

For f......... det er jo næsten 1 år. Det lyder som om du har bestilt ved
TMP
Føler med dig.

Allan Bojesen

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 05-03-03 09:41

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> wrote in message
> Hvis du kommer på navnet, eller noget af det, må du gerne lade høre fra
dig.

Jeg har pløjet mig igennem alle mine cbr100 links og har simpelthen ikke
kunne finde andet end et dårligt billede på en udskrift....jeg mener at
kunen skimte at vance & hines har lavet en...men jeg er ikek sikker det er
meget svært at læse.

> For f......... det er jo næsten 1 år. Det lyder som om du har bestilt ved
> TMP
> Føler med dig.

tjaa stod på hoved midt i maj sidste år....og har ventet siden da...det er
en del af en reparation som sigma mc i ringsted er ved at lave.

Lasse
Mille