Filmklip på Pariser-ringen
Fra : Mikkel Kragholm

Dato : 04-03-03 05:19

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det filmklip med ham den bindegale
franskmand der kørte turen rundt på ringvejen om Paris på ca. 12 minutter?

MVH

Mikkel, CBR600

Fra : Hamilton Macbain

Dato : 03-03-03 22:00

http://dfm.nathue.dk/Bandit600R/MC%20Film

Direkte link
http://dfm.nathue.dk/Bandit600R/MC%20Film/15mb_BlackPrince-ParisRingRoad-381
sec.wmv

Med stort håb om regn i stride strømme de næste 4 dage..... :-/

Hamilton, CBR 600 F4

Fra : Rene Mikkelsen

Dato : 04-03-03 15:58

ØH!.....Var det ikke en "kvinde",der kørte turen,det rygte har jeg hørt??

mvh Rene,FZ750
(Der går med hænderne i en underligt stilling .)
Mikkel Kragholm <kragholm@webspeed.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e63aba6$0$42551$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Torben Hansen

Dato : 04-03-03 18:22

jo der ser det ud til det var.... det er sku godt kørt, selvom at det er
hjernen der presser, når man ser hvor vildt der er

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-03-03 18:24

Torben Hansen wrote:
> jo der ser det ud til det var.... det er sku godt kørt, selvom at det er
> hjernen der presser, når man ser hvor vildt der er

Og så skal man jo huske at han ikke kørte godt nok til at undgå
døden, ihvertfald ikke i andet forsøg.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 04-03-03 19:42

"Rene Mikkelsen" <fam.mikkelsen@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> mvh Rene,FZ750
> (Der går med hænderne i en underligt stilling .)

Ved det klip jeg har vises billedet af en pige. Dette er mc-pilotens
kæreste, hvilket fremgår tydeligt hvis man kan fransk eller tysk.
mvh Erland

Fra : Thomas

Dato : 04-03-03 20:03

Ja, han blev kaldt for den sorte prins, ihvertilælde i afsnittet fra RTL, så
det må næsten have været en "ham"..... Den sorte Prinsesse havde nu også
været sejt

Mvh

Thomas
XS 400 seca

Fra : Michael

Dato : 04-03-03 20:39

"Thomas" <thomas@nixen.no> skrev i en meddelelse
> Ja, han blev kaldt for den sorte prins, ihvertilælde i afsnittet fra RTL,
> så det må næsten have været en "ham"..... Den sorte Prinsesse havde > nu
også været sejt

Var det ikke Pascal eller noget i den stil?

Mvh
Michael fra HMC
www.duerher.dk/hmc

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-03-03 21:00

Michael wrote:
> Var det ikke Pascal eller noget i den stil?

Det var det vist ...

Måske er det her hans cykel ?

http://gallery.nathue.dk/Herligheder/Serie%202/PICT4771.JPG

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Christian Berggreen

Dato : 05-03-03 13:40

Ham Pascal står jo nu kraftigt i skyggen af ham den sindsyge svensker kaldet
GHOST RIDER, der kørte fra Stockholm til Uppsala (65 km) på 15 min. på en
Gixer1000 I TRAFIK!!!!! Snithastighed på 273 km/t!!!!

Der findes en breath-taking video taget fra tanken.......du kan godt gange
Pascal med et par stykker, så har du GHOST RIDER-gutten....

På samme video er også nogle klip hvor han kører på en Hayabusa med 417 HK,
der går på baghjul ved 320 km/t!!!!......

mch.
Christian
VTR1000

Fra : Mikkel Kragholm

Dato : 06-03-03 09:47

Lyder jo fuldstændigt vandvittigt!.... Cool.... Og hvor finder jeg så det
klip???

Mikkel
CBR600

Christian Berggreen <ccb_nospam@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b44r6h$117u$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-03-03 09:35

Mikkel Kragholm wrote:
> Lyder jo fuldstændigt vandvittigt!.... Cool.... Og hvor finder jeg så det
> klip???

Det kan du jo købe på DVD ...

Og så bør nogle i denne tråd lære at quote rigtigt :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Michael

Dato : 06-03-03 09:04

"Christian Berggreen" <ccb_nospam@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
HK,
> der går på baghjul ved 320 km/t!!!!......

Ja det er et par gode video klip

Mvh
Michael fra HMC
www.duerher.dk/hmc

Fra : Steen Schmidt

Dato : 09-03-03 00:35

> [...]
> GHOST RIDER, der kørte fra Stockholm til Uppsala (65 km) på 15 min. på en
> Gixer1000 I TRAFIK!!!!! Snithastighed på 273 km/t!!!!

Det er nu "kun" 260 km/t i snit. Jeg tror nu personligt det er en and.
Sindsygt er det i hvert fald.

> På samme video er også nogle klip hvor han kører på en Hayabusa med 417
HK,

Den kan ikke være rar at køre med på landevej - den er jo bygget til en
dragstrip.

> der går på baghjul ved 320 km/t!!!!......

Og hvad er det lige der sker når der kommer vind ind under slæden ved den
fart? Igen en and tror jeg...

Mvh
Steen