Men stil.. på en GN250?
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 03-03-03 15:21

For ikke at løbe videre i den anden tråd hvor det er ot....

Man kan s** da ikke sige at en maskine ikke har stil. Den kan have en
anden stil end ens præferencer.

Fra : Morten Juel

Dato : 03-03-03 15:31

> Man kan s** da ikke sige at en maskine ikke har stil. Den kan have en
> anden stil end ens præferencer.

Enig, alt har stil bare en forskellig en

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg Nysynet 9250,-
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 03-03-03 15:50

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email) wrote:
> For ikke at løbe videre i den anden tråd hvor det er ot....
>
> Man kan s** da ikke sige at en maskine ikke har stil. Den kan have en
> anden stil end ens præferencer.

Klart alt har en stil, om det så er dårlig stil eller ej.

Hvis man endelig skal snakke om overdrevet stil så kommer jeg til at tænke
på en Vespa. Den er så meget dårlig stil, at den kommer til at være "kirtch"
! Jeg synes personlig at en Vespa er en lækker sag, som jeg godt kunne
brænde nogle penge af på.

I mine øjne har f.eks en Vespa langt mere stil en en HD

MVH Rune

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-03-03 16:05

"RuneR \(TDM850\)" <ruro@get3net.dk> writes:

> Klart alt har en stil, om det så er dårlig stil eller ej.

Jeg kan ikke definere min MZs stil - så i mine øjne har
den ingen stil.

YMMV

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : Soren Lindholt

Dato : 04-03-03 10:45

Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> wrote in article
<kkdd6l81of7.fsf@rrnord.dk>...

> Jeg kan ikke definere min MZs stil - så i mine øjne har
> den ingen stil.

Oh jo.. "Budget-Figter" hedder det... vi må lave nogen Streetfighter
agtige billeder med piger og sv.
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Bo Stilling Christia~

Dato : 04-03-03 08:53

> Klart alt har en stil, om det så er dårlig stil eller ej.
>
> MVH Rune

Stil er ikke målbart eller definerbart. Det er efter min opfattelse noget,
som modebrancen har opfundet. Dermed kan de hele tiden skifte "stilen", så
man skal være noget nyt i morgen. Og det holder salget oppe.

En checket fyr med "stil" og skjorten uden på bukserne fra et blad i dag
ville for 50 år siden ligne en bums fra USA, der gik på gaden.

Min XJ600 (hvis jeg vasker og pudser den) er der nok nogen, der vil sige
"har stil", hvis jeg kørte promenadekørsen. Min DT-250, der er bulet og
rusten er der nok mange off-rødder der vil synes godt om, for der er ingen
døje med den.

Venlig hilsen

Bo Stilling Christiansen
XJ600, DT250-MX
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=17

"Stil" kan vel sammenlignes med terror - det er den stærke der bestemmer,
hvad der er terror.

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-03-03 17:57

"Bo Stilling Christiansen" <bo_stillingFJERNES@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:01c2e223$1d4c7d40$6c3312ac@pc3423...

> "Stil" kan vel sammenlignes med terror - det er den stærke der bestemmer,
> hvad der er terror.

He, he... Den var god.

Rittig

Fra : Armand

Dato : 04-03-03 19:24

> [...]
meddelelse news:01c2e223$1d4c7d40$6c3312ac@pc3423...

> "Stil" kan vel sammenlignes med terror - det er den stærke der bestemmer,

Jup!
Dem vi kalder for frihedskæmpere, hed indtil midten af 40'erne "terroristen"
på tysk!

--
Armand.