vægtafgift....ingen indbetalingskort modta~
Fra : dj

Dato : 03-03-03 14:50

Hej

Jeg har som nævnt i overskriften, ikke modtaget noget indbetalingskort til
vægtafgiften på min mc, for det næste års tid......hvad gør jeg
så......lader jeg som ingenting, og sparer 570,- eller skal man selv lige
gøre dem opmærksom på, at man "gerne" vil betale?

Hilsen Frank

Fra : BoS

Dato : 03-03-03 15:21

"dj" <kjeldsen66@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så......lader jeg som ingenting, og sparer 570,- eller skal man selv lige
> gøre dem opmærksom på, at man "gerne" vil betale?

Jeg tror bare, at de klipper pladerne, hvis der er flere problemer med dig

mvh Bo

Fra : Armand

Dato : 03-03-03 17:26

BoS <elskak@hotmail.com> skrev i en
> "dj" <kjeldsen66@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hvis den er forsinket, så er den forsinket. Og hvis den er forsvundet, så
skal der nok nå at komme en rykker.
Så afvent blot begivenhedernes gang!

--
Armand.

Fra : Keld

Dato : 03-03-03 15:56

reg. afgiften forfalder på registreringsdagen, men der kan godt gå en måned
før giro kortet dumper ind af døren

--
Keld R1

Fra : dj

Dato : 03-03-03 15:59

> reg. afgiften forfalder på registreringsdagen, men der kan godt gå en
måned
> før giro kortet dumper ind af døren

ok, takker.....så venter jeg bare

/Frank