SBK
Fra : lange

Dato : 03-03-03 10:37

Er der nogen der ved hvad Foggy Petronas laver i Ducati Cup....Øh Superbike?
Jeg troede at det i den klasse kun var mc'er der var fremstillet i et vist
antal til salg 'på gaden'.
Men det er FP1 måske også?

Lange

Fra : SLP/JM

Dato : 03-03-03 11:14

"lange" <morten.lange@postman.dk> skrev > Jeg troede at det i den klasse kun
var mc'er der var fremstillet i et vist
> antal til salg 'på gaden'.
> Men det er FP1 måske også?

Jep, der er fremstillet 75 cykler til gadebrug, som er kravet for at stille
op i superbike - se mere på http://www.worldsbk.com/ under nyhederne fra
januar 2003.

--
Susanne
Sælges: CBR 600 F3 baneracer samt diverse RGV-dele

Fra : Michael K. S.

Dato : 03-03-03 11:25

On Mon, 3 Mar 2003 10:37:28 +0100, "lange" <morten.lange@postman.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg troede at det i den klasse kun var mc'er der var fremstillet i et vist

Ja,det er visse regler men faktisk er de tit noget large med
homologeringen,og kræver ofte egentlig kun at der er et vist antal
dele klar og så måske et enkelt eller et par eks. som prototype,husk
på f.eks Benelli Tornado Tre'en,der var heller ikke mange klar da den
fik lov sidste år - Men FP1'eren er faktisk lavet i 77 produktionseks.
allerede, så det var ikke noget problem at få den homologeret...

Officielt skal der for nye producenter være 75 eks. klar til
homologeringen og yderligere 75 indenfor 6 mdr. - afhængig af hvor
mange enheder fabrikken så samlet laver er der visse regler for hvor
mange de skal ha' lavet ialt efter et år (500 for de store
producenter)

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : BoS

Dato : 03-03-03 13:51

Gad vide, hvad sådan en kommer til at koste med danske plader på?!

mvh Bo