1 marts kørsel!
Fra : Søren Dahl

Dato : 02-03-03 20:09

Hej NG

Jeg har nu ialt kørt 289 km siden første marts. Jeg synes hverken det
er glat eller saltet her hvor jeg bor - jeg konsevered blot banditten
begge de dag jeg har kørt. Jeg vasker den grundigt og sprayer den ind
i protect & shine (noget ligende wd40) - så tror jeg ikke der sker det
helt store. Man skal selvfølgelig passe på, ikke at ligge mc'en for
meget ned i svingene. Men med lidt omtanke synes jeg det går helt
fint. Jeg kan simpelthen ikke vente mere - jeg er ved at blive
langhåret af min gamle kadett!!!!!

MVH Søren
- Bandit 600

Fra : Maria & Anders

Dato : 02-03-03 22:38

Det er sgu bare at vride i øret og motarde dyret rundt i svingene med en
allerhelvedes fart
MVH
AZ
xt600e