Camel Rally - rallyregler klare
Fra : Per G Jensen

Dato : 02-03-03 19:39

Hei!

Jeg har nettopp lagt ut de ferdige reglene for 2003 Norwegian Camel
Rally. Du finner dem på http://www.manu.no/ncr under menyvalget
"Regler".

Deltakerregistreringen skal etter planen åpne torsdag 6. mars.

Mvh
Per G Jensen, Camel Riders Mcc
camelriders@manu.no, camelrally@manu.no

Fra : Morten Juel

Dato : 02-03-03 22:49

> Jeg har nettopp lagt ut de ferdige reglene for 2003 Norwegian Camel
> Rally. Du finner dem på http://www.manu.no/ncr under menyvalget
> "Regler".
ok norsk er jeg ikke så god til på skrift... er det alm landevej eller
offroad ?

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg Nysynet 9250,-
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 02-03-03 22:55

Morten Juel wrote:
> ok norsk er jeg ikke så god til på skrift... er det alm landevej eller
> offroad ?

Tjuefire timer på veien ..

Det lyder meget som 24 timer på vejen. Vejen er jeg ret sikker på, men ikke
tiden :)

Mvh Thomas

Fra : Morten Juel

Dato : 02-03-03 23:04

> Tjuefire timer på veien ..
>
> Det lyder meget som 24 timer på vejen. Vejen er jeg ret sikker på, men
ikke
> tiden :)
øv det skulle være offroad ;o(

Fra : Per G Jensen

Dato : 03-03-03 00:08

Morten Juel wrote:

> [...]
> Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg Nysynet 9250,-
> DR350SET --- http://DR350.dk
> -= girls and sex can't beat binary and hex =-

Det er 24 timer på landevei!

Mvh
Per G