Den nye SV'er...
Fra : Kenneth Egholm

Dato : 02-03-03 16:13

Hey, jeg vil bare lige høre om der er andre end mig der synes den er
blevet ret så fed ???

Jeg er helt vild med den i sølv, tror sku godt jeg kunne finde på at
købe sådan en.. Hvad siger i andre, er det en fed cykel ???

--
MVH Kenneth Egholm - der er ved at gå ned i ccm ???
www.RaptorMC.dk

Fra : Freddy Lang

Dato : 02-03-03 16:16

Kenneth Egholm wrote:
> [...]
>
> Jeg er helt vild med den i sølv, tror sku godt jeg kunne finde på at
> købe sådan en.. Hvad siger i andre, er det en fed cykel ???

Tjah.... den ER da ret fed, men jeg har haft min 2001'er fra ny, så jeg skal
nok ikke liiige ud og købe ny i nærmeste fremtid... Dog har jeg overvejet at
male min i den der lækre kobber-orange... DEN er nemlig fed.

Mvh
Freddy

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 02-03-03 16:27

"Kenneth Egholm" <kenneth@FJERNDETTEegholm.org> wrote in message
> [...]
>
> --
> MVH Kenneth Egholm - der er ved at gå ned i ccm ???

Jeg overvejer stærkt at købe en blå eller måske den vilde kobberfarve.
Cyklerne dukker først op i April, ultimo April ifølge importørens web side.

Jeg havde en blå SV-S 2000 der "døde".

Umiddelbart kan jeg bedre lide udseendet på den gamle SV'er, men jeg har jo
ikke set den nye endnu.

mvh Erland

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-03-03 20:05

"Kenneth Egholm" <kenneth@FJERNDETTEegholm.org> skrev i en meddelelse

> --
> MVH Kenneth Egholm - der er ved at gå ned i ccm ???

Vel ikke nødvendig vis !, den findes jo også i 1000 ccm

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 02-03-03 21:37

> Vel ikke nødvendig vis !, den findes jo også i 1000 ccm

he, ja godt set der )

Men jeg kigger efter noget der ikke går helt så stærkt som FireBladen,
så det var 650'eren jeg mente ..

/KXE

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-03-03 02:31

Hva' er nu det, den kan jo ikke bygges om til Motard

Husk at få de 2 manglende cylindere med

Er det blevet sommer i DK, eller skal jeg vente med at komme hjem, lidt
endnu ?

Hils omkring.

--
Mvh.
Henrik

Fjern X ved svar på mail.

Fra : Brian W.

Dato : 03-03-03 07:45

"Henrik Nielsen - RaptorMC" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Husk at få de 2 manglende cylindere med
>
> Er det blevet sommer i DK, eller skal jeg vente med at komme hjem, lidt

Det er pisse koldt, og pisse kedeligt vejr.. bliv du bare væk.

Brian.W.

" Vinterdepresssion"

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 03-03-03 17:55

"Henrik Nielsen - RaptorMC" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> Husk at få de 2 manglende cylindere med
>
> Er det blevet sommer i DK, eller skal jeg vente med at komme hjem, lidt

Det har sneet det meste af dagen (Kolding)
mvh Erland

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-03-03 02:09

"Det har sneet det meste af dagen"