Nummerpladeskilte??
Fra : Freddy Lang

Dato : 02-03-03 15:56

Jeg har lige kigget et par posts igennem fra d. 24/2, fra hhv. Martin Poll
og Søren Lindholt. Jeg kan sq ikke helt finde rundt i det, men så vidt jeg
kan læse mig frem til, har Martin nogle af de der helt flade plader, som kan
sidde bagved nummerpladen, mens den som Søren har, er en "rigtig"
nummerpladeholder, støbt med kanter og det hele (Morten Juel fik vist også
fremstillet nogle sidste år, men jeg nåede ikke med i bestillingen). Det er
sidstnævnte, jeg er interesseret i, altså de støbte. Er Sørens den eneste
der findes til salg, eller er der mon flere et eller andet sted? Eller kan
der fremstilles en ny serie? Eller skal jeg simpelthen bare ind på QXL og
byde over på den af Sørens?

Mvh
Freddy

Fra : Michael K. S.

Dato : 02-03-03 17:29

On Sun, 2 Mar 2003 15:55:35 +0100, "Freddy Lang"
<freddy.lang@tdcadsl.dk> wrote:

>Eller skal jeg simpelthen bare ind på QXL og
>byde over på den af Sørens?

Nøh - Du kan da godt,men jeg ville ikke gøre det,for Sørens er netop
et af de helt så-flad-som-en-pandekage skilte,og ikke en egentlig
nummerpladeholder.....

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : Sune

Dato : 02-03-03 17:50

"Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse

> Nøh - Du kan da godt,men jeg ville ikke gøre det,for Sørens er netop
> et af de helt så-flad-som-en-pandekage skilte,og ikke en egentlig
> nummerpladeholder.....

Næææh, men det er den ægte vare - en sjældenhed, som helt sikkert
stiger i pris efterhånden
Man har simpelt hen en anden placering i hierakiet, når man har sådan et
skilt ) (også selvom man ikke har en MC mere

Med nostalgisk hilsen Sune

Se den ægte vare her : http://www.danmc.dk/dfm_skilt.htm

Fra : Michael K. S.

Dato : 02-03-03 18:00

On Sun, 2 Mar 2003 17:50:22 +0100, "Sune" <NOSPAM@nospam.com> wrote:

>Man har simpelt hen en anden placering i hierakiet, når man har sådan et
>skilt )

Javel ja,at tænke sig,jeg havde faktisk 2 tilbage af dem,men smed
begge ud sidste år - jeg bruger dem jo alliwl ikke mere,og nu er de
åbenbart penge værd )...som en af sikkert ganske få har jeg faktisk
været ude på søndagstur engang,hvor _alle_ cyklerne (alle 4) havde et
(originalt fra urproduktionen) monteret .

Fra : Brian W.

Dato : 03-03-03 07:48

"Sune" <NOSPAM@nospam.com> skrev i en meddelelse
> "Michael K. S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse
>
> Se den ægte vare her : http://www.danmc.dk/dfm_skilt.htm

Tænk sig Sune. er din Mc så gammel at den bruger "sort" nummerplade?????
*GG*

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Freddy Lang

Dato : 02-03-03 18:59

Michael K. S. wrote:

> Nøh - Du kan da godt,men jeg ville ikke gøre det,for Sørens er netop
> et af de helt så-flad-som-en-pandekage skilte,og ikke en egentlig
> nummerpladeholder.....

Mjaeh.... det kom jeg også lige til at se, da jeg nærstuderede billedet på
QXL...

Men hvordan hulen får man så fat på en af de RIGTIGE nummerpladeholdere?

Fra : Morten Juel

Dato : 02-03-03 22:33

er en "rigtig"
> [...]
er
> sidstnævnte, jeg er interesseret i, altså de støbte.

jeg er ret sikker på jeg har nogle liggende et sted, men jeg ved også at
sådan en som steen gruby ikke fik sin i sin tid, synes jeg at kunne se ud
fra mit excel regneark..
Der kan jo laves flere hvis det skulle være interssand, jeg har tegningerne
og det hele, men har ikke tid til at stå for det igen !

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg Nysynet 9250,-
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Freddy Lang

Dato : 02-03-03 22:44

Morten Juel wrote:
> jeg er ret sikker på jeg har nogle liggende et sted, men jeg ved også
> at sådan en som steen gruby ikke fik sin i sin tid, synes jeg at
> kunne se ud fra mit excel regneark..

Hvis du finder ud af at du har een i overskud, som den oprindelige ejermand
ikke er interesseret i, vil jeg meget gerne købe den af ham/dig.

> Der kan jo laves flere hvis det skulle være interssand, jeg har
> tegningerne og det hele, men har ikke tid til at stå for det igen !

Jah, det var da så afgjort en mulighed. Men en serie skal vel være af en vis
størrelse, før producenten gider have med det at gøre?

Fra : Mogens Dammand

Dato : 03-03-03 20:46

Har været inde og kigge her: http://www.dintext.dk/prisliste.htm

Det ser da meget fornuftigt ud, og mon ikke de også kan lave til MC'er.

Mvh
Mogens
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=30

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-03-03 23:00

On Sun, 2 Mar 2003 22:32:56 +0100, "Morten Juel" <MP@stofanet.invalid>
wrote:

hej

> [...]
>Der kan jo laves flere hvis det skulle være interssand, jeg har tegningerne
>og det hele, men har ikke tid til at stå for det igen !

Tjaeh, jeg betalte vist for een, men fik den aldrig
Jeg bestilte vist to, og jeg troede at prisen jeg fik oplyst var for
begge.
Det er senere gået op for mig at det var pr. stk

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 02-03-03 23:06

> Tjaeh, jeg betalte vist for een, men fik den aldrig
> Jeg bestilte vist to, og jeg troede at prisen jeg fik oplyst var for
> begge.
> Det er senere gået op for mig at det var pr. stk

Nej der kan du se

Bare rolig den er her endnu.. jeg finder dem lige (de ligger vist på
loftet), så mailer jeg dig så vi kan få den til rette ejermand

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-03-03 23:23

On Sun, 2 Mar 2003 23:06:24 +0100, "Morten Juel" <MP@stofanet.invalid>
wrote:

Hej Morten.

>Bare rolig den er her endnu.. jeg finder dem lige (de ligger vist på
>loftet), så mailer jeg dig så vi kan få den til rette ejermand

No problem, vi ses vel et eller andet sted i løbet af foråret.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 02-03-03 23:28

> No problem, vi ses vel et eller andet sted i løbet af foråret.
på ved bakkeåbningen (hvornår er det nu det er ?)
og på klemmen )

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-03-03 23:50

On Sun, 2 Mar 2003 23:27:40 +0100, "Morten Juel" <MP@stofanet.invalid>
wrote:

Hej Morten.

>på ved bakkeåbningen (hvornår er det nu det er ?)
>og på klemmen )

Lad os tage Klemmen.
Der ingen der slæber mere end højst nødvendigt med til Bakkens åbning,
og hvis det er lortevejr er der så meget "vælfærdsbeduin" over mig at
jeg ikke gider stille op til både bad og forfrysninger

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk