God sæson allesammen ...
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-03-03 00:01

Hej alle,

Så er sæsonen for det fleste af os officielt startet! (indsæt dit eget
glædesudbrud her)

Kør nu forsigtigt allesammen!

Vi ses derude med lappen i vejret,

Hilsner,

Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Morten dahl

Dato : 01-03-03 00:20

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle,
>
> Så er sæsonen for det fleste af os officielt startet! (indsæt dit eget
> glædesudbrud her)
>
> Kør nu forsigtigt allesammen!
>
> Vi ses derude med lappen i vejret,

Nemmerlig, og lad os så håbe det bliver en glædelig sæsson uden de store
menskelige omkostninger.

Vi ses til træf.

Hilsen

Morten Dahl
GSXR 720..

Fra : Morten Juel

Dato : 01-03-03 00:25

> Nemmerlig, og lad os så håbe det bliver en glædelig sæsson uden de store
> menskelige omkostninger.
Jeps jeg vil prøve KUN at vælte i mudder i år

> Vi ses til træf.
Kommer du til sjælland morten, så gir jeg sq en pils

> Hilsen
>
> Morten Dahl
> GSXR 720..
What, 720 ?!? hvad har du nu fusket ?!? og er det blevet godt ?

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg Nysynet 9500,-
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Morten dahl

Dato : 01-03-03 02:12

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeps jeg vil prøve KUN at vælte i mudder i år

Jeg har samme håb, men ved sku inderst inde det er for optimistisk

> Kommer du til sjælland morten, så gir jeg sq en pils

Det sker da, godtnok ikke så tit mere, men tro ikke jeg kommer forbi næstved
uden at invitere migselv på en humle
> What, 720 ?!? hvad har du nu fusket ?!? og er det blevet godt ?

Fik en kanon deal på lidt 7½ dele, og sat over på bunden af min 600, så
giver det 720cc (72boring x 44,5 slag, mod normalt 65,5 boring x 44,5 slag.
=ekstrem overkvadratisk=masser af omdr.)

Og at jeg så idag faldt over et utroligt billigt sprøjt (220 euro, inkl box
og følere) fra en ´99 model gør det jo så ikke ringere

Det eneste der er lidt surt nu, er at jeg skal have skidtet solgt... skal
have en RF600 da de fleste af mine kilometer på gaden foregår med konen som
strafvægt, og hendes lange krop har det sku ikke godt på gixxer´n. Desuden
trænger min økon. lidt til at få lidt "space" så en rf er planen..

Så bliver der jo også råd til at komme over bæltet for at få humle (men så
ska det fandme også være kvalivare

-

En fed sæsson til alle

Morten Dahl

Fra : Denise

Dato : 01-03-03 00:33

> [...]
> Hej alle,
>
> Så er sæsonen for det fleste af os officielt startet! (indsæt dit eget

Ja, så skiftede måneden. Jeg tror nu nok jeg venter til vejret bliver lidt
bedre. Men også god sæson herfra. Håber det bliver en kanon sommer i år, og
uden uheld for nogle af os.
Regner med at møde nogle af jer, hvis jeg kan kende jer, Tony -
badges/mærkater osv, gik det i sig selv igen ?

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, www.dkfritidmotorcykel.dk/Denise_Reindel

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-03-03 02:02

Denise wrote:

> Ja, så skiftede måneden. Jeg tror nu nok jeg venter til vejret bliver
> lidt bedre. Men også god sæson herfra. Håber det bliver en kanon
> sommer i år, og uden uheld for nogle af os.

Jeg venter personligt nok også med at begynde og køre - men jeg regner med
at få gjort modellen køreklar i løbet af lørdagen så jeg ikke skal ærgre mig
når temperaturen begynder at komme over 5 graders varme og ingen nattefrost.

> Regner med at møde nogle af jer, hvis jeg kan kende jer, Tony -
> badges/mærkater osv, gik det i sig selv igen ?

Slet ikke. Jeg har bare super travlt for tiden. Nu tager jeg mig lidt ferie
så der skal jeg nok få designet de sidste ting færdigt og lægge link på
sitet.

Fra : Morten dahl

Dato : 01-03-03 02:14

> [...]
ferie
> så der skal jeg nok få designet de sidste ting færdigt og lægge link på

Tony, hvis badges og mærker, er tiltænkt klisterform, så smid mig en mail.
Har ekstrem gode forbindelser til slige sager, og giver gerne en hånd med i
designfasen. (ikke helt novice på det område)

-
Morten Dahl

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 01-03-03 02:55

Morten dahl wrote:

> Tony, hvis badges og mærker, er tiltænkt klisterform, så smid mig en
> mail. Har ekstrem gode forbindelser til slige sager, og giver gerne
> en hånd med i designfasen. (ikke helt novice på det område)

Det er således at jeg har sat en "shop" op hos Cafepress.com og benytter
deres, så det koster ikke noget - omend varerne bliver lidt dyrere pga.
forsendelsen - så derfor vil jeg foreslå folk at bestille samlet når den tid
kommer. Cirka priserne kommer til at se således ud (ex. forsendelse):

T-shirt: 110,-
Ærmeløs t-shirt: 120,-
Sweatshirt: 155,-
Musemåtte: 75,-
Rundt klistermærke: 15,-
Kaffekop: 85,-
G-streng (lol) : 65,-

Det kan sagtens gøres billigere hvis der er nogen der gider at kaste tid i
at indhente priser herhjemme, koordinere, lægge penge ud osv. men når der
sikkert ikke skal laves det helt store oplag så kan det nok ikke betale sig
at bruge tid på selv.

Men lad os lige snakkes sammen omkring det med klistermærkerne, hvis folk er
interesseret i at aftage i betydelige mængder.

Hilsner,

Fra : Michael [2760]

Dato : 01-03-03 01:01

> [...]
> Hej alle,
>
> Så er sæsonen for det fleste af os officielt startet! (indsæt dit eget

Hej NG...
Og husk at passe ekstra godt på her i starten alle madkasserne skal lige
vænne sig til at vi er på gaden igen.....Og husk på søndag er der Superbike
på eurosport....Moto GP starter først D.6/4 Så der må vi vente lidt. Jeg
håber også på en god sæson og jeg skal igen i år til Assen Holland og se GP
men denne gang bliver det i bil for fruen vil med, og jeg kan ikke få hende
op på Yammen, men det skal nok blive en god tur aligevel....Vi ses derude

Mvh. Michael.. FZR 1000
Be careful out there....
http://fp.tiscali.dk/fpefambrock/
http://dfm.divvy.dk/?id=109

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-03-03 02:28

Samme herfra.

Håber vi ses til diverse træf mv. Ellers vil Raptor igen forsøge at holde en
lille fest, som sidste år, hvor vi lige kan hilse på hinanden.
Det bliver nok før sommerferien.
Men vi vil gerne være helt færdige med toiletter mv. inden denne fest, måske
nogen af jer husker vores "hyggelige" toilet sidste gang

--
Mvh.
Henrik

Fjern X ved svar på mail.

Fra : Hekto

Dato : 01-03-03 09:18

In article <b3opn7$12qp$1@news.cybercity.dk>, Tony Lorentzen says...
> Hej alle,
>
> Så er sæsonen for det fleste af os officielt startet! (indsæt dit eget
> glædesudbrud her)
>
> Kør nu forsigtigt allesammen!
>
> Vi ses derude med lappen i vejret,

Ja, nu mangler vi så bare lidt officiel sol og varme!
Jeg synes ikke det er sjovt med kold næse, kolde fingre og kolde dæk!

Yep! Vi ses derude ... med nummerpladeskilte, klistermærker og T-
shirts! ;0)

--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - Who Knows?
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Jake

Dato : 01-03-03 09:52

"Tony Lorentzen" <tonylorentzenFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message
> Hej alle,
>
> Så er sæsonen for det fleste af os officielt startet! (indsæt dit eget
> glædesudbrud her)

Kald mig bare vuz, men jeg tror jeg venter til den værste frost har lagt
sig.

> Kør nu forsigtigt allesammen!

i lige måde

> Vi ses derude med lappen i vejret,

Det gør vi

/Jake

Fra : --=Stone=--

Dato : 01-03-03 10:11

"> Så er sæsonen for det fleste af os officielt startet! (indsæt dit eget
> glædesudbrud her)

iiiiihhhajjjjjjjjj juhhhhuuuuuuu.....

> Kør nu forsigtigt allesammen!

Som altid...

> Vi ses derude med lappen i vejret,

Ja da ..... og på træf....

Mvh
Steen
CB1100 F/R Street Fighter Style

Fra : Freddy Lang

Dato : 01-03-03 10:29

Tony Lorentzen wrote:
> Hej alle,
>
> Så er sæsonen for det fleste af os officielt startet! (indsæt dit eget
> glædesudbrud her)

Hehe.... den startede for mit vedkommende allerede i går aftes.... hentede
pladen i går eftermiddags, og pakkede min udstørning om... og så var det jo
"nødvendigt" med en prøvekørsel bagefter... tilfældigvis lige ud forbi vores
lokale MC klub. Men det var sq godt, jeg ikke skulle ud på en længere tur...
det havde været for koldt.

> Kør nu forsigtigt allesammen!

Som altid... (hmm...)

> Vi ses derude med lappen i vejret,

Absolut.

Mvh
Freddy

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-03-03 17:37

Tony Lorentzen
skrev i news:b3opn7$12qp$1@news.cybercity.dk
> Hej alle,
>
> Så er sæsonen for det fleste af os officielt startet! (indsæt dit eget
> glædesudbrud her)
> Kør nu forsigtigt allesammen!
> Vi ses derude med lappen i vejret,

Yeps, 2 graders varme, regn i nat og måske osse kommende, umiddelbart
intet orange lys at spotte her til morgen, det begynder sgi da at ligne
noget
Har brugt dagen på at montere de nylakerede dele på Fazeren, og har
nurset i almindelighed, nu er der ikke mere at gøre med det

Kom lige i tanker om den her:
http://www.vintertrafik.dk/start.htm
men tror nu alligevel at forlygten på bussen er en bedre indikation

--
Mvh - Arne Lorenzen - FZS 600
MC Touring West Senior 98 (www.senior98.dk)

Fra : Armand

Dato : 01-03-03 22:29

Arne Lorenzen <alonospam@esenet.dk> skrev i en

> Kom lige i tanker om den her:
> http://www.vintertrafik.dk/start.htm
> men tror nu alligevel at forlygten på bussen er en bedre indikation

Jup!
Jeg har været en del rundt i trekantsområdet i bilen idag og dét har kostet
masser af sprinklervædske - Gæt selv hvorfor!!
Forøvrigt selv lige fra morgenen hvor det stadig var glat efter isslag i nat
=

--
Armand.
(heldigvis så gammel og kedelig at han ikke længere sitrer af utålmodighed