farve kode Bandit
Fra : Ove Jakobsen

Dato : 28-02-03 11:57

Hej hvis der er en der ved, hvor man kan finde farve koden, til en Bandit
den blå grønne fra 96-98 der kører mange af dem. Så vil jeg blive en meget
glad mand!
Ove som lige har afleveret ALT til maleren.
PS håber på 14dages uafbrudt regn, for så er jeg på hjulene igen.

Fra : Jake

Dato : 28-02-03 14:17

"Ove Jakobsen" <ovejakobsen@oncableDOTdk> wrote in message
> Hej hvis der er en der ved, hvor man kan finde farve koden, til en Bandit
> den blå grønne fra 96-98 der kører mange af dem. Så vil jeg blive en meget
> glad mand!

Står omtalte farvekode ikke et sted på stellet? ellers kan en
suzukiforhandler forhåbentligt være behjælpelig.

mvh Jake
(der snart ikke kan vente længere på sæsonstart)

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 28-02-03 15:13

"Jake" <gadegaard@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Ove Jakobsen" <ovejakobsen@oncableDOTdk> wrote in message
Bandit

> Står omtalte farvekode ikke et sted på stellet? ellers kan en
> suzukiforhandler forhåbentligt være behjælpelig.

Har prøvet kokmc men fik at vide at de ikke havde/ikke ville udlevere
farvekoder

Ove

Fra : Jake

Dato : 01-03-03 10:08

> Har prøvet kokmc men fik at vide at de ikke havde/ikke ville udlevere
> farvekoder

Det er rimeligt tinge service hvis de ikke vil udlevere dem. Og ingen skal
bilde mig ind
at de ikke har dem! hvordan skulle de ellers kunne lave lakskader!

/Jake

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 28-02-03 19:12

Ove Jakobsen <ovejakobsen@oncableDOTdk> skrev:
> [...]
>mange af dem. Så vil jeg blive en meget
>glad mand!
>Ove som lige har afleveret ALT til maleren.

Hej Ove!

Du kan finde finde alle suzuki bandit farve koderne
på banditmania`s hjemmeside! Her er adressen på den
specifikke side:

http://www.banditmania.co.uk/Paintsticks.htm

Håber det hjalp!!!!
--
Mvh.
Kim Lundgaard

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 28-02-03 19:27

Tak for det. Men det var nu et eller andet maleren kunne blande udfra jeg
ledte efter.
Jeg købte forøvrigt en del stumper hos Banditmania for et par år
side,10ugers levering efter jeg havde betalt!! Men frem kom de da.
PS hvis man siger at man er dansk forhandler kan man få 10% rabat + 17,5%
moms "Det kunne jeg jo selvfølgelig ikke finde på da det jo er at snyde told
og skat"
MVH Ove som har ridset de fleste af de fine stumper.

Fra : Kim Lundgaard

Dato : 28-02-03 19:50

> [...]
>forhandler kan man få 10% rabat + 17,5%
>moms "Det kunne jeg jo selvfølgelig
>ikke finde på da det jo er at snyde told

Jeps! I know!! Jeg har bestilt derfra, og tror
ikke deres service niveua er blevet bedre siden!
Jeg håber dog ikke der går 10uger, selvom det nu
er tre uger siden jeg sendte bestillingen, såååh!
Men jeg har dog tillid til dem, trods deres vildt
langsomme service!
--
Mvh.
Kim Lundgaard

Fra : Uffe Overgaard Koch

Dato : 01-03-03 13:24

"Ove Jakobsen" <ovejakobsen@oncableDOTdk> writes:

Name   Marine Bluish Green
Factory Code   Y0V
Color Rite Top   4885
Color Rite Base   1885

mvh
/Uffe
B600 1998

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 02-03-03 00:04

Se det ligner jo noget der kan bruges,tror jeg.
Det vil jeg prøve at give til maleren og se om han bliver kloger end mig.
takker herfra.
Ove B600+

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 03-03-03 11:52

Er lige kommet fra malerhjernen men han blev desvære ikke klogere af
numerne, så nu vil han håndblande noget.
Så må jeg jo barer blive på hjulene, så ikke jeg skal have malet en side el
lign senere.