FTP med MC film?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 27-02-03 19:29

Hejsa..

Nogle der kender FTP'ere med MC film. Specielt en hvor Ghost Rider - The
final ride er på ?
Mit internet tillader ikke ret hurtig download fra div. musik/video download
programmer, så derfor ville jeg gerne kunne hente fra en FTP. Nogle der ved
hvor ?

Mvh Thomas

Fra : Anders Thorup

Dato : 27-02-03 23:00

Thomas Buus Andersen wrote:
> [...]
> Mit internet tillader ikke ret hurtig download fra div. musik/video
> download programmer, så derfor ville jeg gerne kunne hente fra en

Du kan lige smide en ICQ til mig på

14648668

Så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig!

--
MVH/Best Regards
Anders Thorup

Fra : Janner

Dato : 28-02-03 09:56

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@REMOVEget2net.dk> wrote in message
> [...]
download
> programmer, så derfor ville jeg gerne kunne hente fra en FTP. Nogle der

Jeg kunne også lokkes til dele lidt ud, men det kræver i kan suge med en
hvis hastighed da en næsten 800 mb. film som Ghost rider ellers ville kunnne
tage en rum tid. Min forbindelse er 1024/256 så man kan sgutte hente med
meget over 30 kb/sec dvs. nok en 7 timer for bare Ghost filmen. Udover denne
har jeg en del mere spændende liggende Mere eller mindre umulige scooter
film's

Men måske ville det være en endnu federe ide at starte en kæde hvor vi sende
CD'er rundt som man så kunne suge fra for herefter videre sende til hvem der
måte være værdig *GG* , man kunne jo fristes til tvivle på hem der måtte
kunne nyde film som denne hvis man lige "skuler" lidt til min kære vens
Sørens tråd om netop Ghost Rider og alle de tørvetriller svar man så fra
folk ... *GG* er sgu vist i et rigtigt forårs lømmel humør idag Gu er
det uforsvarlig kørsel ... men det er jo underholdning af HØØØØØØØØØØØJ
karakter

Hygge

Onkel Jan
CBR929RR nu med Repsol udsmykning

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=137

Kan kontaktes på ICQ 9419418 eller tilføjes messenger på adressen
janmand@msm.com

Hov skal da ikke glemme lige fortælle om vi er HELT klar til forårets komme
i morgen , traditionen tro skal der grilles udendørs til den lyse morgen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 28-02-03 15:03

"Janner" <uname@it.com> skrev i en meddelelse

> [...]
denne
> har jeg en del mere spændende liggende Mere eller mindre umulige

Jeg har fundet den hos en der har 512/512. Det går ik så hurtigt, ifht til
hvad jeg kan klare (GVD).
Det kender næsten ingen grænser for hastigheden, når først det kommer i gang
:)))

> [...]
> folk ... *GG* er sgu vist i et rigtigt forårs lømmel humør idag Gu er
> det uforsvarlig kørsel ... men det er jo underholdning af HØØØØØØØØØØØJ

Det kunne da være gejl :) Glæder mig til at se filmen
> Hygge

/Thomas

Fra : Michael

Dato : 28-02-03 19:47

Jeg kunne også godt tænke mig, at få lov til og hente Ghost rider.
Jeg kan hente med 31 k/sec.

Nogle som kan hjælpe?

Michael fra HMC
www.duerher.dk/hmc

Fra : Janner

Dato : 01-03-03 11:48

> Nogle som kan hjælpe?
>

> --
> Mvh
> Michael fra HMC
> www.duerher.dk/hmc

Ja læs mit indlæg .... kan kontaktes via ICQ / Messenger