CBR1000F sc24
Fra : Brian W.

Dato : 27-02-03 18:31

Ja nu har jeg så brugt hele dagen sammen med en kammerat på at rode hos
diverse forhandlere her i østjylland og fået kaffe hvert sted næsten. Puha
for en mave man får sig hehe. Vi var på udkik efter en cbr1000 sc24. Men
dem er der for lidt af derude. vi var hos..." Pro bike, Rydbergs Mc,
Silkeborg Mc service, Sand Jensen , Frankies mc og så den anden i randers
som jeg ikke lige helt ved hvad hedder ..( harrys motorservice???) for at
slutte af her i århus ved Brdr Sejer. Vi fandt kun den oppe ved Sejer som
var en import model der havde gået 28000 miles fra 93 som kostede 90.000 kr
og var en kommisionscykel. æv æv æv

Er der nogen af jer derude der ved hvor der evt står en cbr man kan komme og
kikke på.???

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

Fra : Jens Arnfast

Dato : 27-02-03 19:08

Brian W. wrote:
> Er der nogen af jer derude der ved hvor der evt står en cbr man kan komme og
> kikke på.???

MCSport i Sabro har en del CBR1000'er. For det meste dog sc21, men de
hiver jævnligt nye hjem fra Tyskland. Hyggelig lille biks og ingen
problemer med gentagne prøvekørsler

Tjek http://www.mcsport.dk/

--
-jens
XJ600

Fra : Armand

Dato : 27-02-03 22:09

Jens Arnfast <jens@fabel.dk> skrev i en news:3E5E53F1.6050401@fabel.dk...

> MCSport i Sabro har en del CBR1000'er. For det meste dog sc21, men de
> hiver jævnligt nye hjem fra Tyskland. Hyggelig lille biks og ingen
> problemer med gentagne prøvekørsler
>
> Tjek http://www.mcsport.dk/

De billeder genkender jeg: Jeg stod og bladrede i deres modelsamling under
Two Wheels forever"-udstillingen i Fredericia - De er bare for dyre. ikke
mindst ud fra at få er 100% originale :-|

--
Armand.

Fra : Jens Arnfast

Dato : 28-02-03 10:45

Armand wrote:
> De billeder genkender jeg: Jeg stod og bladrede i deres modelsamling under
> Two Wheels forever"-udstillingen i Fredericia - De er bare for dyre. ikke
> mindst ud fra at få er 100% originale :-|

Ok, det kender jeg så ikke noget til - men jeg vil gerne vide mere da
jeg selv går og småkigger på de cykler

--
-jens

Fra : Armand

Dato : 28-02-03 12:39

Jens Arnfast <jens@fabel.dk> skrev i en news:3E5F2FA0.7030904@fabel.dk...
ikke

> Ok, det kender jeg så ikke noget til - men jeg vil gerne vide mere da
> jeg selv går og småkigger på de cykler

Jeg bekræftigede min erindring v.h.a. en XS1100 med en gyselig lang
udstødning med en alu-potte der næsten sidder bag nummerpladen, samt en GPZ
900 R med en uoriginal styrkåbe. Sidstnævnte står til en pris der må
formodes at matche en original udstyret

Jeg husker også (men ikke verificeret) at der var en XJ 650 til omkring
35.000,- (?), hvilket i mine øjne er ca. 10.000,- kr over prislejet :-|

--
Armand.

Fra : Bruno Lind

Dato : 28-02-03 14:46

> [...]
>
> Jeg husker også (men ikke verificeret) at der var en XJ 650 til omkring
> 35.000,- (?), hvilket i mine øjne er ca. 10.000,- kr over prislejet :-|

Nu er det jo ikke alle der syntes at en original MC er det eneste
saliggørende... En MC der er bygget lidt om i forhold til de ofte jævnt
kedelige standard motorcykler er for mange (her iblandt mig selv) det eneste
rigtige. Om man så selv bygger den om eller finder en der er bygget om er op
til den enkelte.

> [...]
GPZ
> 900 R med en uoriginal styrkåbe. Sidstnævnte står til en pris der må

Smag og behag armand, det er lidt som at diskutere om farven rød er pæn...

BL

Fra : Armand

Dato : 28-02-03 18:27

Bruno Lind <b_lind@post5.tele.dk> skrev i en

> Smag og behag armand, det er lidt som at diskutere om farven rød er
pæn...

Køb du bare og spild dine penge hvis du vil, men referencen ér den
fuldstændige originale model.
Selvom man synes lilla er en pæn farve og gotiske bogstaver er fede, så vil
man ikke kunne sælge en sådan omdekoreret model til samme pris som en
tilsvarende originalt udseende - Kun hvis man er heldig at finde den ene
person i kongeriget der deler mening derom kan et prismatch komme på tale.
Mer-pris vil der aldrig blive tale om :-|

Til modificeringer hører tillige at det ofte er nødløsninger i forbindelse
med skader (omlakering istedet for nye stumper i originalfarver hhv.
streetfighter-ombygning når kåben er knust!), og dét skal ihverfald ikke
præmieres igennem større brugtværdi :-|

Nu er jeg jo præget af GPZ'en; men kig lige på denneher og fortæl om den
skal være det samme værd som hvis den havde stået 100% original !?
LINK:
http://www.mcsport.dk/images/Cyklerhomep/KawasakiGPZ900%2090.jpg

--
Armand.

Fra : Jonas Holt

Dato : 01-03-03 08:49

> Smag og behag armand, det er lidt som at diskutere om farven rød er pæn...

Det er den - bare ikke som partifarve!!! ,-)

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : KimC

Dato : 27-02-03 19:53

"Brian W." <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> og var en kommisionscykel. æv æv æv
>
> Er der nogen af jer derude der ved hvor der evt står en cbr man kan komme

Hej Brian

Kig på www.lydmuren-mc.dk under mc til salg.

De har en Honda CBR1000F SC24 Dual Brake model - dvs. en model F(P-> )
årgang 93 og frem. Kørt knap 26.000 kr til en pris af
85.000 kr - ganske rimeligt hvis den er i god/pæn stand.

Hilsen KimC / Tårnby MC 78
CBR 1000 F(N)

Fra : Carsten

Dato : 27-02-03 20:56

Der står en hos www.lydmuren-mc.dk som er ALT for billig til at det kan være
sandt. Iflg. dens farve(r) må det være en 1996/97 model. Prøv at høre hvad
der er galt med den...

Carsten

P.S. Lydmuren ligger på den rigtige side af vandet

Fra : Brian W.

Dato : 28-02-03 15:21

"Carsten" <carjak@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er galt med den...
>
> Carsten
>
> P.S. Lydmuren ligger på den rigtige side af vandet

Niks den ligger på den forkerte side..... Men ja den var faktisk billig.
Eller oxo er de andre for dyre.. oh well så har man da en undskyldning for
at besøge Køge Mc...
Dem sabro har er for dyre i forhold til kilometerne. Den der står ved Brdr
Sejer er billig så, men desværre en importmodel. Grå/Antracit, Blå og lilla,
eller deromkring. Droslet???
--

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Bruno Lind

Dato : 28-02-03 10:01

"Brian W." <Brian.wX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen af jer derude der ved hvor der evt står en cbr man kan komme
> [...]

Jeg ved at MCsport i sabro har et par stykker stående..
http://www.mcsport.dk/

Jeg kender flere der har handlet der og de har alle været meget tilfredse...

BL