Endelig (h)jul, kom så med noget regn
Fra : garmin

Dato : 27-02-03 10:52

Så står den og venter
En helt ny Yamaha Fazer !
Kan vi så snart få vasket det salt af vejene !

Hilsen Garmin

Fra : Martin

Dato : 27-02-03 11:03

"garmin" <garmin@tyre.dk> wrote in message
> Så står den og venter
> En helt ny Yamaha Fazer !
> Kan vi så snart få vasket det salt af vejene !
>
> Hilsen Garmin

Ja-- jeg så lige 5-døgn piknossen
Regn fra på lørdag.. !! og slut med natte frost...[c8

Martin.

Fra : Niels S.

Dato : 27-02-03 12:02

Martin skrev

> Ja-- jeg så lige 5-døgn piknossen
> Regn fra på lørdag.. !! og slut med natte frost...[c8

Ikke for at gnide salt i såret, men så skal du vist kigge på den igen. Knap
så meget regn, først søndag lidt, og temperaturer generelt omkring
frysepunktet. Med den kolde jord vi har nu så salter de garanteret løs hver
af de kommende nætter

--
Niels S.
VFR800FI (der også savner lidt asfalt under gummiet)

Fra : Morten Juel

Dato : 27-02-03 11:15

> En helt ny Yamaha Fazer !
Hold da fast der bliver købt nye kværne lige pt hva ! bare det var mig der
f.eks. fik en R1 i matsort ))) **savle savle**

Nå men stort tillykke med dit nye legetøj

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg Nysynet 9500,-
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : John Nielsen

Dato : 27-02-03 11:42

Kan du så vente til juleaften!

Her er Peters (h)jul let omskrevet

Gid det var jul! Hvor var det rart.
Men nu må den da komme snart,
det varer ikke længe,
for fra min stol ved vinduet her
på køkkenmuren jeg jo ser
på Yamahaen længe!

Hilsen John

Fra : Hekto

Dato : 27-02-03 11:10

In article <3e5de2a4$0$4211$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
garmin@tyre.dk says...
> Så står den og venter
> En helt ny Yamaha Fazer !
> Kan vi så snart få vasket det salt af vejene !

Foreløbig lyder langtidsprognosen på regn fra d. 2. til d. 5 marts!
Dog i moderate mængder.

http://www.wetterzentrale.de/pics/MS_Kopenhagen_avn.gif

--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-2 * ??? GS450 m 2-1 ???
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-02-03 14:58

garmin wrote:

> Så står den og venter
> En helt ny Yamaha Fazer !

Øjj, tillykke med den Den skal du nok blive glad for

> Kan vi så snart få vasket det salt af vejene !

Hørt!
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 27-02-03 15:26

"garmin" <garmin@tyre.dk> wrote in message
> Så står den og venter
> En helt ny Yamaha Fazer !

Hey, Garmin, hvor meget gav du for den ???

Har hørt om noget med 2002 modeller for 90k - passer det ????

--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : garmin

Dato : 27-02-03 16:07

> Hey, Garmin, hvor meget gav du for den ???
>
> Har hørt om noget med 2002 modeller for 90k - passer det ????
>
> --
> MVH Kenneth Egholm
> www.RaptorMC.dk

Det skulle være helt korrekt, bare svært at finde en forhandler der stadig
har 2002 modeller på lager.
Det blev en 2003 til 99999,-
Spændende om jeg kan vænne mig til en mc der ikke ustandseligt skal skrues i

Men ok, hvis ikke snart saltet bliver vasket af vejene, ender jeg vel med at
skille den ad i atomer, for at se hvodan sådan en er sat sammen

--
Garmin

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 27-02-03 20:26

> Det skulle være helt korrekt, bare svært at finde en forhandler der
stadig
> har 2002 modeller på lager.
> Det blev en 2003 til 99999,-

Lyder godt, tillykke med den...

> [...]
med at
> skille den ad i atomer, for at se hvodan sådan en er sat sammen

hehe, ja det kan være svært at vente..

Godt forår, MVH Kenenth (tidligere Fazer ejer)