Ny kværn til mig!......
Fra : Emil Gundersen

Dato : 26-02-03 23:10

Hejsa

Ja, så fik jeg endelig min nye Kawa!
Det kan altså være farligt at besøge Rydberg. Jeg var bare lige forbi i
sidste uge, og skulle se de nye maskiner LIVE. Men det belev til lidt mere
end det......

Tja... Kald mig bare Pyscopat, men jeg har købt en ny ZX-6R 636 Ninja '03
(Sort). Rydberg kom med den her til aften, så nu er der ENDNU kortere til
den 1/3.

Jeg skal nok lige tage en stribe pic's af den i morgen!

Mvh Emil
Vi ses der ude!.....
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03 - Stråler som en sol! (Sort sol)

Fra : Hekto

Dato : 26-02-03 23:25

In article <b3je0i$ti3$1@abbeden.bunk.cc>, Emil Gundersen says...
> Tja... Kald mig bare Pyscopat, men jeg har købt en ny ZX-6R 636 Ninja '03
> (Sort). Rydberg kom med den her til aften, så nu er der ENDNU kortere til
> den 1/3.

T'løkke!
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - Who Knows?
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-02-03 23:44

Tillykkke!!!!!!!!

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
just because you're paranoid.. don't mean they're not after you

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-02-03 00:05

Emil Gundersen wrote:

> [...]
> sidste uge, og skulle se de nye maskiner LIVE. Men det belev til lidt mere

Pyskopat?

> men jeg har købt en ny ZX-6R 636 Ninja '03
> (Sort). Rydberg kom med den her til aften, så nu er der ENDNU kortere til
> den 1/3.

Wow, tillykke

> Jeg skal nok lige tage en stribe pic's af den i morgen!

Gør det!
--
mvh Jes Vestervang - der nu har det bedst med let brugte maskiner der har
overstået det værste værditab :-|

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-02-03 00:01

Emil Gundersen wrote:

> Ja, så fik jeg endelig min nye Kawa!
> Det kan altså være farligt at besøge Rydberg. Jeg var bare lige forbi
> i sidste uge, og skulle se de nye maskiner LIVE. Men det belev til
> lidt mere end det......

Damn! Tillykke med den!

> Tja... Kald mig bare Pyscopat, men jeg har købt en ny ZX-6R 636 Ninja
> '03 (Sort). Rydberg kom med den her til aften, så nu er der ENDNU
> kortere til den 1/3.

I know the feeling!

Ind på www.dkfritidmotorcykel.dk med dem

> Mvh Emil
> Vi ses der ude!.....

You bet - med venstre lap i vejret ... ! Kør nu rigtigt forsigtigt i starten
hvor du ikke kender maskinen. Der er nok temmeligt meget forskel på en
Bandit 400 og en ZX-6R! Hvad måtte du slippe med i forsikring?

Hilsner

--
Tony (med Fazer drømme)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Emil Gundersen

Dato : 27-02-03 14:50

Hejsa

> Damn! Tillykke med den!

Takker....

> Ind på www.dkfritidmotorcykel.dk med dem

Jepper...

> You bet - med venstre lap i vejret ... ! Kør nu rigtigt forsigtigt i starten
Jepper.. det kan du tro!

> hvor du ikke kender maskinen. Der er nok temmeligt meget forskel på en
> Bandit 400 og en ZX-6R! Hvad måtte du slippe med i forsikring?

Åhhh... .snak ikke om det.... men det er NOGET mere end normale menesker
ville betale.... Jeg skal give omkring 20k om året! (Egenligt kun
halvårligt ca.)

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Emil_Gundersen

Fra : Benz...

Dato : 28-02-03 11:31

> Åhhh... .snak ikke om det.... men det er NOGET mere end normale menesker
> ville betale.... Jeg skal give omkring 20k om året! (Egenligt kun
> halvårligt ca.)

hvor og under hvilke forudsætninger??
mvh benzon. (som lige har fået lidt af trangen til at købe sådan et dyr selv
tilbage) men skal bare lige finde ud af og jeg er NORMAL!!

Fra : Emil Gundersen

Dato : 28-02-03 14:47

Hejsa

> hvor og under hvilke forudsætninger??

Jeg har bil hos dem også samt 10% i familie rabat. (mine forældre har
deres forsikringer hos dem)
Jeg skal så give omkring 18k halvårligt, og så skal jeg betale et ½ år
frem alligevel, bag efter. Så får jeg en stilstands forsikring hvor jeg
indlvevere nr. pladen, og får penge til bage, men alt i alt, skal det jo
nok nærme sig 30K om året (mc året)

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Emil_Gundersen

Fra : Megas

Dato : 28-02-03 14:53

Emil Gundersen wrote:
> [...]
> jeg indlvevere nr. pladen, og får penge til bage, men alt i alt, skal
> det jo nok nærme sig 30K om året (mc året)

Fååååårk.. Hvor er jeg pludselig glad for at være en gammel nisse på +30
Skal kun gi´ 15.000 årligt for en ZX12R

Nåmen tillykke med Kwacken, det er en fed mc & jeg har hørt at den ligefrem
også skulle lyde af noget når man fyrer den af, istedet for den diskrete
mumlen de fleste moderne mc´er har

--
Megas
---

Fra : Benz...

Dato : 03-03-03 12:36

> [...]
> indlvevere nr. pladen, og får penge til bage, men alt i alt, skal det jo
> nok nærme sig 30K om året (mc året).......

Hej Emil.
jeg ville anbefale at du opdrateret din hjemmeside. www.scooterzone.dk da
den er lidt misledende : 34hk på baghjulet!? + din komentar et par sec. he
he.. misforstå mig nu ikke jeg fik bare lige set den og tænkte på om ikke at
du også skulle opdratere den del...??

mvh benz... (drømmer stadig om 636 men er lidt for nærig til at gi de 20-24
stærke for den! Håber på et mirakel

Fra : Emil Gundersen

Dato : 03-03-03 17:58

Hejsa

> [...]
> he.. misforstå mig nu ikke jeg fik bare lige set den og tænkte på om ikke at

Det med RS'en?

Jeg troede egentligt at jeg havde rettet det.

> mvh benz... (drømmer stadig om 636 men er lidt for nærig til at gi de 20-24
> stærke for den! Håber på et mirakel

Det mirakel håber jeg også på. Hvis det ikke kommer, må jeg jo nøjes med
at give 2k for en ren Ansvar!..... (Men det tør jeg nu ikke helt! (Mest
pga. tyveri!))

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Emil_Gundersen

Fra : Benz...

Dato : 04-03-03 08:45

> Det mirakel håber jeg også på. Hvis det ikke kommer, må jeg jo nøjes med
> at give 2k for en ren Ansvar!..... (Men det tør jeg nu ikke helt! (Mest
> pga. tyveri!))

Ja jeg ligger også og overvejer om jeg skal vente lidt mere, og så låne lidt
mindre i banken så jeg kan nøges men ansvar. det er jo trods alt 1/10 af
kaskoen! Så kan man jo altid bruge de 5000kr af dem til at sikre sig at den
vil være MEGET MEGET svær at stjæle!

mvh benz...

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 27-02-03 00:05

"Emil Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Vi ses der ude!.....
> --
> Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03 - Stråler som en sol! (Sort sol)

Stort tillykke herfra !!! Du må sgu være overlykkelig, nu har du sendt samme
meddelelse 4 gange )

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Emil Gundersen

Dato : 27-02-03 11:53

Hejsa

> Stort tillykke herfra !!! Du må sgu være overlykkelig, nu har du sendt samme
> meddelelse 4 gange )

Ja, det er jeg da! Mit mail program fucked up 4 gange i går aftes og sagde
at det ikke kunne sende, men det kunne det jo! Men jeg sletter lige de 3
andre i eftermittiag!

Mvh Emil
Der stadig er ENORMT glad!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-02-03 00:30

Emil Gundersen wrote:
> Jeg skal nok lige tage en stribe pic's af den i morgen!

Tillykke :)

Du må meget gerne udnytte http://dfm.nathue.dk :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - Nu med cool kat.. :)

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 27-02-03 07:04

> [...]
> sidste uge, og skulle se de nye maskiner LIVE. Men det belev til lidt mere

Det forår, det forår suk.................

> Tja... Kald mig bare Pyscopat, men jeg har købt en ny ZX-6R 636 Ninja '03
> (Sort). Rydberg kom med den her til aften, så nu er der ENDNU kortere til
> den 1/3.

Tillykke........................

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 56 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 27-02-03 20:42

"D@n Dethlefsen" <sotaFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det forår, det forår suk.................

Ja, og så snakker vi stadig kun MC'ere

-steffen

Fra : Richard

Dato : 27-02-03 12:53

Emil Gundersen wrote:
> Ja, så fik jeg endelig min nye Kawa!

Tillykke, tillykke.

> Rydberg kom med den her til aften, så nu er der ENDNU kortere til
> den 1/3.

Æhh, du mener vel endnu *længere* til den 1/3, ikke

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Emil Gundersen

Dato : 27-02-03 14:51

Hejsa

> Æhh, du mener vel endnu *længere* til den 1/3, ikke

Øhh.. Jo... Det gik lidt stærkt... .(Der kom hvist også 4 indlæg med
samme tekst!)

Mvh Emil

Fra : carlsen

Dato : 27-02-03 16:54

Fedt....

Carlsen

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 27-02-03 17:06

Tillykke med den Emil Det er en for fed kværn!
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : -oxxxxxo-

Dato : 27-02-03 20:09

"Emil Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, så fik jeg endelig min nye Kawa!
> Tja... Kald mig bare Pyscopat, men jeg har købt en ny ZX-6R 636 Ninja '03

Stort tillykke med "svinet".... Dejlig kværn!

Mvh.

Henrik, Aalborg

Fra : Emil Gundersen

Dato : 27-02-03 20:20

Hejsa

> (Sort). Rydberg kom med den her til aften, så nu er der ENDNU LÆNGERE til
> den 1/3.

Så fik jeg liv i mit gamle camera!

http://dfm.nathue.dk/EmilGundersen/Min%20nye%20ZX-6R%20636%20Ninja%2003

Mvh Emil
Vi ses der ude!.....
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Emil_Gundersen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-02-03 23:46

Emil Gundersen wrote:
> http://dfm.nathue.dk/EmilGundersen/Min%20nye%20ZX-6R%20636%20Ninja%2003

Ja det er sgu godt nok en lækker maskin' .. :)

> Vi ses der ude!.....

10-4, kommer du på Linien til sommer eller lign.?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 28-02-03 11:46

Ahh - en sort Ninja... Egentlig ganske passende - og rigtig flot faktisk

Fra : Armand

Dato : 28-02-03 12:45

Henrik Steen Larsen <slet.hsl.@code12.dk> skrev i en

http://dfm.nathue.dk/EmilGundersen/Min%20nye%20ZX-6R%20636%20Ninja%2003

> Ahh - en sort Ninja... Egentlig ganske passende - og rigtig flot faktisk

Nu har jeg st det med - en sort frø

Forøvrigt ret afslørende farve: Jeg har ikke tidligere (læs: på de grønne)
noteret mig det kiksede og ufærdigt udseende sæde-stels design der er
blotlagt for sidedæksler

--
Armand.

Fra : Michael K. S.

Dato : 28-02-03 12:47

On Fri, 28 Feb 2003 12:44:33 +0100, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Nu har jeg st det med - en sort frø

Den er sikkert giftig,

>Forøvrigt ret afslørende farve: Jeg har ikke tidligere (læs: på de grønne)
>noteret mig det kiksede og ufærdigt udseende sæde-stels design der er
>blotlagt for sidedæksler

Arh come on,det kan du da ikke være bekendt - manden har lige købt den
og har stadig julelys i øjnene.....

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på :

Fra : Peter Aagaard

Dato : 01-03-03 00:01

Michael K. S. wrote:

> Den er sikkert giftig,

> Arh come on,det kan du da ikke være bekendt - manden har lige købt den
> og har stadig julelys i øjnene.....

Jeg synes godt nok også at det var lidt ondskabsfuldt, eller måske en smule
misundelse

Mvh. Peter
(Der godt kan drømme om en sort frø)

Fra : Michael K. S.

Dato : 01-03-03 00:18

On Sat, 1 Mar 2003 00:01:17 +0100, "Peter Aagaard" <peter@yougotit.dk>
wrote:

>Jeg synes godt nok også at det var lidt ondskabsfuldt, eller måske en smule
>misundelse

Naaah det tror jeg nu alliwl ikke,jeg _kender_ Armand og der er meget
lidt ondskabsfuldt i den mand,misundelse tror jeg heller ikke rigtig
på - Jeg synes bare godt vi kunne lade Emil beholde glæden i det
mindste lidt endnu ).

Fra : Armand

Dato : 02-03-03 00:23

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> Naaah det tror jeg nu alliwl ikke,jeg _kender_ Armand og der er meget
> lidt ondskabsfuldt i den mand,misundelse tror jeg heller ikke rigtig
> på -

Tak, tak for de positive ord!
Jeg noterede mig tillige at Aagaard havde en smiley på!

> Jeg synes bare godt vi kunne lade Emil beholde glæden i det
> mindste lidt endnu ).

Emil er nok de her på gruppen, der er sværest at skyde ned lige nu!
Mit indlæg var blot en spontan reaktion på hvad jeg hidtil ikke havde lagt
mærke til ved modellen, selvom jeg endda har rørt ved den i Bellacentret

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 02-03-03 00:22

Peter Aagaard <peter@yougotit.dk> skrev i en

> Jeg synes godt nok også at det var lidt ondskabsfuldt, eller måske en
> smule misundelse

Som jeg plejer at belære en af mine pigeglade kolleger om: ALT hvad der
bevæger sig i trafikken kan da ikke være babe's. Når man alligevel kun skal
kigge og der samtidig er nok at kigge på, så kan man godt tillade sig at
være
kritisk!
Dette helt uden hensyntagen til sit eget udseende - og i, denne henseende,
overført betydning: Økonomiske formåen!

--
Armand.
(de er nok sure sagde ræven om giftfrøerne)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 28-02-03 14:13

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> [...]
> >

> Forøvrigt ret afslørende farve: Jeg har ikke tidligere (læs: på de grønne)
> noteret mig det kiksede og ufærdigt udseende sæde-stels design der er

Heh, ja det ser faktisk ud til at de har glemt at sætte noget på der.
På den anden side kan de jo være de mener det signalerer race

Men jeg vil da også skynde mig at sige at den da ligger på min
personlige top 2 over flotteste motorcykler i år. Den grønne altså.

--
Mikkel
motortosse.dk - Save the Whales -- Harpoon a Honda.

Fra : Emil Gundersen

Dato : 28-02-03 19:43

Hejsa

> Nu har jeg st det med - en sort frø
>
> Forøvrigt ret afslørende farve: Jeg har ikke tidligere (læs: på de grønne)
> noteret mig det kiksede og ufærdigt udseende sæde-stels design der er
> blotlagt for sidedæksler

Hmm... det kan da godt være, men det viste jeg jo godt før jeg købte
den! Som man siger: "Man skal elske den man får, og ikke den man ikke
får....."

Mvh Emil
Der ikke kan blive ned trygt over andet end forsikringen!
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Emil_Gundersen

Fra : Emil Gundersen

Dato : 28-02-03 19:39

Hejsa

> 10-4, kommer du på Linien til sommer eller lign.?

Langelinie? Tja, ikke lige med det samme. Jeg køre mest i
Århus-Randers-Aalborg området.....

Mvh Emil

--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Emil_Gundersen

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 27-02-03 21:03

T-løk!

For hulen hvor ser den godt ud! - sådan en kunne jeg sgu' godt tænke mig!

/Kristoffer

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 27-02-03 21:05

> Ja, så fik jeg endelig min nye Kawa!

Hej Emil

Tillykke! Det der med at klippe den hvide og blå ledning og 345km/t var bare
for sjov!

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Emil Gundersen

Dato : 27-02-03 21:26

Hejsa....

> Tillykke! Det der med at klippe den hvide og blå ledning og 345km/t var bare
> for sjov!

Tja... jeg havde nu heller ikke gjort det før den var kørt til!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Emil_Gundersen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-02-03 07:49

Tillykke tillykke.

"Rydberg kom med den her til aften, så nu er der ENDNU kortere til
den 1/3"

Ja, typisk ham, han kan ikke være bekendt at levere sådan en kværn før d.
1/3

--
Mvh.
Henrik

Fjern X ved svar på mail.

Fra : Emil Gundersen

Dato : 28-02-03 20:59

Hejsa

> Ja, typisk ham, han kan ikke være bekendt at levere sådan en kværn før d.
> 1/3

Hehe... Det havde jeg nu selv bet ham om. Da jeg ikke ville stå dernede
her den 1. marts og skulle tuller ud af han's GRUS indkørsel, på en
maskine til 160k, mens der står 30 menesker og kikker på!...

Og så for at bare kunne gå og beundre den hver dag! (Her hjemme)

Mvh Emil

--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Emil_Gundersen

Fra : RacerNiels

Dato : 28-02-03 18:23

> [...]
> (Sort). Rydberg kom med den her til aften, så nu er der ENDNU kortere til

Pyskopat! Hvor længe siden er det du har haft Yamaha Jog??
Hvad siger mor til den?

Te'lø'k mæ'en!

Niels
SV650

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-02-03 18:34

> Pyskopat! Hvor længe siden er det du har haft Yamaha Jog??

Der er da ikke nogen (stor) forskel på en Jog og en ZX-6R? Eller, jo, det er
der vist, nu når jeg tænker nærmere over det..

> Te'lø'k mæ'en!

Ja, også tillykke herfra.

Jeg drømmer om noget så simpelt som en GPZ500S, men der er desværre ikke
nogen, der har villet forære mig sådan en endnu.

Nå, men jeg håber bare på at jeg snart får lavet min MC færdig, så jeg kan
komme ud at køre. Så kan jeg nok holde drømmene lidt på afstand.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Emil Gundersen

Dato : 28-02-03 19:38

Hejsa

> Pyskopat! Hvor længe siden er det du har haft Yamaha Jog??
> Hvad siger mor til den?

Tja... jeg havde ca jog i 2-3 måneder! Den var altid lovlig (afdroslet
så den gik 45)
Men jeg har da haft scootere der gik +100km/t, men de har da kunnet
bremse igen, til forskel fra Jog'en selv med 45km/t!

> Te'lø'k mæ'en!

Takker!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja '03
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Emil_Gundersen

Fra : Rapper

Dato : 28-02-03 20:07

"Emil Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Ja, så fik jeg endelig min nye Kawa!

Som jeg har skrevet andetsteds - tillykke!

Håber at du har fået dig noget pænere kluns at ræse rundt i, nu hvor du har
fået sådan en lille frækkert der

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : Emil Gundersen

Dato : 28-02-03 20:37

Hejsa

> Håber at du har fået dig noget pænere kluns at ræse rundt i, nu hvor du har
> fået sådan en lille frækkert der

Hehe....

Ja, jeg har købt en ny 2delt dragt!

Mvh Emil