Svømmerventiler til GSX-R 250, originale v~
Fra : Andrew

Dato : 25-02-03 23:53

Hej

Jeg er ret så sikker på at min mc trænger til nye svømmerventiler, da
motoren har alle symptomer på at nålene ikke lukker helt tæt.

Et originalt sæt med 2 ventiler og 2 huse til ventilen koster 1300 kroner
originalt, men jeg har læst noget om at man kan bruge nogle til suzuki, der
hedder M4. De skulle kun koste 63 kroner pr sæt, dvs 126 kroner istedet for
1300 kroner!

Er der nogle der kan konfirmere at dem til 126 godt kan bruges, og om de i
så fald er lige så gode som dem til 1300?!

Hvis i alle siger GOD for det, så vil jeg selvfølgelig købe de billige, men
HVOR?!
Jeg står og skal til mekker med min cykel og han skal lave dette, kan man
tillade sig at komme med de billige sæt og sige at det er dem der skal
sættes i, eller SKAL han bruge originalt?! (og er det dårlig
mc-stil/uhøfligt?)

Det var vist det...på forhånd tak

Mvh Anders

Fra : Henning

Dato : 26-02-03 02:15

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:b3gs3p$hc2$1@sunsite.dk...

> Hvis i alle siger GOD for det, så vil jeg selvfølgelig købe de billige, men HVOR?!

M4 er et MaxMC reference nummer. Men GSXR250 er ikke på listen. Det var min egen heller ikke, men et par fra en anden model var eksakt magen til OEM. Men vær opmærksom på, at du kun får nålen, og ikke sædet.

Du kan selv checke om suzuki numrene stemmer overens, Max lister M4 for:

gsx750 fk, fl, fm, fn 89-92

gsxr750 j, k, l, m, n 88-92

gs1100 gm 91

gsxr1100 k, l, m, n, wp, wr 89-94

> Jeg står og skal til mekker med min cykel og han skal lave dette, kan man
> tillade sig at komme med de billige sæt og sige at det er dem der skal
> sættes i, eller SKAL han bruge originalt?!

Hvis manden sælger Max dele, er han nok ligeglad.

--
Who, what, where: http://move.to/henning

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 26-02-03 06:58

> [...]
> tillade sig at komme med de billige sæt og sige at det er dem der skal
> sættes i, eller SKAL han bruge originalt?! (og er det dårlig

Se her:

http://www.dethlefsens.dk/besk_mc/suzuki_gsxr250/teknik/gsxr250_svoemmervent
iler.htm

Ja selvfølgelig kan du fortælle din mekker hvilke stumper du vil have
monteret i din cykel.

Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
Harro læderdragt i størrelse 56 til salg, :
http://www.dethlefsens.dk/salg_mc/laedertoej/harro.htm

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 26-02-03 07:01

> Se her: