øøøh det galleri??
Fra : lp

Dato : 25-02-03 22:57

der var engang et galleri som man kunne oploade billeder i... det hed
noget med nathue.dk.... men jeg syntes ikke, at det er den rigtige
adrasse.. som det plejer at være... der er kun billeder fra en person...
Er det mig som er dum og ikke kan finde det rigtige link.... men hvor skal
jeg så søge???
Lasse

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-02-03 23:03

lp wrote:
> [...]
> Er det mig som er dum og ikke kan finde det rigtige link.... men hvor skal

http://dfm.nathue.dk :)

// Hans, der er webmaster på overstående site :)
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 25-02-03 23:05

lp wrote:
> [...]
> adrasse.. som det plejer at være... der er kun billeder fra en
> person... Er det mig som er dum og ikke kan finde det rigtige
______________________________

Serveren er vist rigtig nok, du skal bare lige ind i den rigtige mappe...
Prøv http://dfm.nathue.dk

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : lp

Dato : 25-02-03 23:18

Psycho Cowboy wrote:

> Serveren er vist rigtig nok, du skal bare lige ind i den rigtige mappe...
> Prøv http://dfm.nathue.dk

> Psycho Cowboy
> Babygixxer

jeg siger tak