Andet multimedie
bentjuul 3670
Ang. digitizer
Fra : gdg

Dato : 17-03-01 16:32

Hejsa, hvis jeg skal købe en fornuftig digitizer (som passer til min SU
indtægt!!!), hvad skal jeg s å vælge?
Er der fornuft i at købe en mindre - og dermed billigere plade?

Mvh
Lasse

P.S: Svar i NG, da jeg ikke poster fra min egen PC...

Fra : Stefan Mylleager

Dato : 17-03-01 18:33

det kommer vel an på hvad du skal bruge den til ?

Wacom er altid et godt bud selvf., og de kan fåes fra omkring 1000,-