Safty1st hos Mconline.dk
Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 25-02-03 11:43

Jeg kan se at mconline.dk har nogle ganske fornuftige priser på en omgang
læder. Er der nogen som har erfaringer med Safty1st-produkterne evt. Monza?

Fra : Claus Kenberg

Dato : 25-02-03 15:00

"Henrik, Aalborg" <holst@indsæt_stofanet_her.dk> wrote in message
> Jeg kan se at mconline.dk har nogle ganske fornuftige priser på en omgang
> læder. Er der nogen som har erfaringer med Safty1st-produkterne evt.
Monza?

Hej

Jeg har ikke erfaringer med lædertøjet, men Cordura tøjet giver i hvert fald
rigtig meget for pengene.

Læs evt. => news:<b30irh$1p1j$1@news.cybercity.dk>

Mvh
Claus Kenberg
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/claus_kenberg

Fra : Steffen Larsen

Dato : 25-02-03 15:07

Fra : Ole Klausen

Dato : 25-02-03 20:19

Før jul købte jeg lædersæt "Daytona" som udover rigt udvalg af beskyttelse,
har en regntæt "Reisa" membran så man undgår at blive våd på kroppen. Det
virker virkelig som et lækkert sæt, som jeg venter mig meget af. Pas på med
målskema på hjemmesiden, da jeg umiddelbart målte mig til medium, men endte
med x-large. Det er fantastisk kompetente unge mennesker som driver
postordrevirksomheden.
Held og lykke. Ole Klausen