d.f.m nummerplade skilt - liebhaver tilbud~
Fra : Søren Lindholt

Dato : 24-02-03 22:19

Nu skal vi ha lidt skæg. Jeg har en *ubrugt* nummerplade holder til overs,
fra den ORIGINALE produktion i vistnok 2001!!

Den har jeg sat til salg på auktionssiden qxl.

Jeg håber der gives tilgivelse for denne annonce i gruppen, men jeg mener
det har størst relevans her...

http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1019174902/_42233058

Gratis forsendelse!!!

--
Søren
motortosse.dk
Filmklip er på vej!!!

Fra : wheeler

Dato : 24-02-03 22:25

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse

> Nu skal vi ha lidt skæg. Jeg har en *ubrugt* nummerplade holder til overs,
> fra den ORIGINALE produktion i vistnok 2001!!

[KLIP]

I plast eller metal (såfremt det er førstnævnte kan den erhverves for 25.-
incl. forsendelse

Wheeler
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=65

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-02-03 22:36

wheeler wrote:
> I plast eller metal (såfremt det er førstnævnte kan den erhverves for 25.-
> incl. forsendelse

Så bør nogle straks sende en til mig ..

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : wheeler

Dato : 24-02-03 22:46

> Så bør nogle straks sende en til mig ..
>
> // Hans

[KLIP]

Hej Hans der ligger en mail til dig....

Jeg vil opfordre øvrige interessede til at poste en efterlysning på dfm
(idet jeg nødigt offentliggør andres e-mailadresse uden forudgående
tilladelse - vel Hekto? =

Men jeg kan tilføje, at jeg overførte pengene forud over nettet og modtag
pladerne få dage senere
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=65

Fra : Thomas Jensen

Dato : 24-02-03 22:59

> Jeg vil opfordre øvrige interessede til at poste en efterlysning på dfm

me 2

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
just because you're paranoid.. don't mean they're not after you

Fra : Hekto

Dato : 24-02-03 23:01

In article <0pw6a.1256$1a4.1244@news.get2net.dk>, "wheeler"
<bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> says...
> (idet jeg nødigt offentliggør andres e-mailadresse uden forudgående
> tilladelse - vel Hekto? =

Nej, det skal man passe på med! Lige pludselig vælter det ind med alt
muligt! ;0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - Who Knows?
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah - Yamaha SZR
www.dk.fritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : wheeler

Dato : 24-02-03 23:08

"Hekto" <bs@NOSPAMhekto.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det skal man passe på med! Lige pludselig vælter det ind med alt
> muligt! ;0)
> --
> /Hekto

[KLIP]
Jahh jeg har (også) et forklaringsproblem hver gang jeg åbner indbakken i
Outlook =

Wheeler
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=65

Fra : Hekto

Dato : 24-02-03 23:18

In article <qJw6a.1266$yi4.31@news.get2net.dk>, "wheeler"
<bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> says...
> [KLIP]
> Jahh jeg har (også) et forklaringsproblem hver gang jeg åbner indbakken i
> Outlook =

.... eller :0P *LOL*

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-02-03 23:05

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:0pw6a.1256$1a4.1244@news.get2net.dk...
> [...]
> tilladelse - vel Hekto? =
>
> Men jeg kan tilføje, at jeg overførte pengene forud over nettet og modtag

osse mig

Allan(fzr600us)

Fra : Pede Larsen

Dato : 25-02-03 12:10

Jeg vil også have 1 stk :)
Men jeg troede at det var Morten J der lavede dem :)

--

MVH..........
Pede larsen (Næstved)

Fra : Mads Stetter

Dato : 24-02-03 22:42

> [KLIP]
>
> I plast eller metal (såfremt det er førstnævnte kan den erhverves for 25.-
> incl. forsendelse
>
> Wheeler

Hvorhenne?

MVH Mads Stetter

Fra : Brian W.

Dato : 24-02-03 22:43

Ja jeg mangler oxo en!!!!

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/brian_laursen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 24-02-03 23:06

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> writes:

> I plast eller metal (såfremt det er førstnævnte kan den erhverves for 25.-
> incl. forsendelse

Jatak, en af dem til mig.

--
Jacob - www.bunk.cc
Let's organize this thing and take all the fun out of it.

Fra : Mogens Dammand

Dato : 24-02-03 23:17

> I plast eller metal (såfremt det er førstnævnte kan den erhverves for 25.-
> incl. forsendelse
>
> Wheeler

Please, jeg mangler os'se en.

Mogens
Transalp
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=30

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-02-03 23:43

Søren Lindholt wrote:

> Nu skal vi ha lidt skæg. Jeg har en *ubrugt* nummerplade holder til overs,
> fra den ORIGINALE produktion i vistnok 2001!!
>
> Den har jeg sat til salg på auktionssiden qxl.

Lidt sabotage:

........<http://martinpoll.dk/skilt.htm>........
Skiltet er lavet så dem der deltager i nyhedsgruppen dk.fritid.motorcykel
kan kende hinanden når de mødes til træf eller ligende.
Nu har jeg fået det trykt på kraftig PVC plade lige klar til at montere bag
ens nummerplade. Hvis du har interesse i at få sådan et, så send mig en
mail på martin@martinpoll.dk Det koster 25 Kr. incl. forsendelse.

>motortosse.dk
>Filmklip er på vej!!!

*SKRRRIIIIIIG*!!!

--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : wheeler

Dato : 24-02-03 23:26

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt sabotage:

[KLIP]
Ja, særligt set i lyset af at budprisen nu hedder 76.-
Og til det marked/produkt er der jo snildt plads til et mellemled

På den anden side er der vel grænser for grådigheden(?) og rigtig rig bliver
man jo næppe alligevel - og skal man platte "ham" som måske dagen forinden
har givet et god råd/tip eller leveret en "god historie" på dfm? - NOT!

Det er vist min uforbeholdne mening til dette - i øvrigt er dfm jo ikke
beregnet til noget kommerciet !

Wheeler
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=65