Airbag jakke.
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-02-03 23:37

Hej.

Jeps, så fik jeg bestilt mig en Airbag jakke (
http://www.hit-air.com/english/main.html ) EU model i sort.

Min gamle jakke var efterhånden tjenlig til udskiftning, den er ikke
så vandtæt som den har været, og den imprægnering som vi selv
sprøjtede på virkede ikke helt efter hensigten !, så der måtte noget
nyt tekstil til, og så kunne man jo lige så godt få så meget sikkerhed
for pengene som muligt ( 4500,- Kr )

Den skulle være hjemme i løbet af ugen, nøøjhhh ! hvor jeg glæder mig.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-02-03 00:19

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> Den skulle være hjemme i løbet af ugen, nøøjhhh ! hvor jeg glæder mig.

Så må du sgu se at komme ud og styrte, så vi kan få forklaret om den
virker! :)

// Hans, http://rd350.nathue.dk
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : BoS

Dato : 24-02-03 00:58

> Jeps, så fik jeg bestilt mig en Airbag jakke (
> http://www.hit-air.com/english/main.html ) EU model i sort.

For dælen, den er smart, men den passer nok ikke til mig.. Jeg har svært nok
ved at huske at pille skivelåsen af... Men man glemmer det nok kun een gang
med sådan en jakke, når man lige skal hen og hente en kop kaffe ude på
Linien. Pfuiiiit!!! Damn! Man kan ikke engang hoppe i havnen og drukne sig
selv

Nå men tillykke med den... Håber ikke, du får brug for den...

/b