Angående mc-lydfiler
Fra : Aragorn

Dato : 23-02-03 22:58

Til hvem der nu har mc-lydfilerne liggende, som Hr. Kramme uploadede for et
kort stykke tid siden:

Jeg er kommet til at slette Aprilia-lyden på min pc ved et uheld - er der
en der vil være god at at uploade den til news:dk.binaer.motor?

På forhånd mange tak.

Mvh Aragorn_DK

================
http://www.bmwmc.dk

Fra : Peter Christiansen

Dato : 23-02-03 23:29

Aragorn wrote:
> Til hvem der nu har mc-lydfilerne liggende, som Hr. Kramme uploadede
> for et kort stykke tid siden:

De var gode.

> Jeg er kommet til at slette Aprilia-lyden på min pc ved et uheld -

Ærgeligt.

> er der en der vil være god at at uploade den til news:dk.binaer.motor?

Vupti.

Peter

Fra : Peter Christiansen

Dato : 23-02-03 23:45

Aragorn wrote:
> [...]
>
> Jeg er kommet til at slette Aprilia-lyden på min pc ved et uheld -
> er der en der vil være god at at uploade den til news:dk.binaer.motor?

Jeg kom lige i tanke om noget. Prøv her:
http://dfm.nathue.dk/Hajen/Lyde%20fra%20John

Næste gang du sletter noget, er det sikkert her.

Peter

Fra : Aragorn

Dato : 23-02-03 23:47

"Peter Christiansen" <peter.c@oncable.dk> wrote in message

> Jeg kom lige i tanke om noget. Prøv her:
> http://dfm.nathue.dk/Hajen/Lyde%20fra%20John
>
> Næste gang du sletter noget, er det sikkert her.
>
> Peter

=======

Hej Peter.

Mange tak for Priller-lyden.
'Næste gang...' *fnys!* *G*

Tak for tippet ang. dfm.nathue-filerne/link-ting, det er hermed gemt.
Så må man håbe at det ikke lykkes mig at slette mine 'Favoritter'...

Mvh Aragorn_DK - glad igen, nu da alle lydfilerne er samlet.