Biler og Mc i århus i Riddehuset, ÆV.
Fra : Pierre Roland

Dato : 23-02-03 14:19

Jeg og Tøssen har lige været oppe i riddehuset her i Århus for at kigge på
Biler og Mc "Messe" og det var da også kun spild af 70 kr.
Der var 8 biler og så havde Caps taget 3 harleyer med og så uden for var der
brugt bil marked, HVOR FEDT ER DET? Men vi fik da en god gå tur ud af det.

Spar penge ladvær med at gå der op.

Pierre Roland

Fra : Martin Withus

Dato : 23-02-03 15:27

"Pierre Roland" <pierre-roland@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> brugt bil marked, HVOR FEDT ER DET? Men vi fik da en god gå tur ud af det.

Ja kan kun sige det samme. Dog er var de ristede pølser og de kolde fadøl
ret gode, men så er alt vist også sagt :)

\Martin
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/martin

Fra : Brian W.

Dato : 23-02-03 15:57

okay der sparede i mig og min bedre halvdel for en tur i det gode vejr. :o/

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://dfm.divvy.dk/?id=155

Fra : Armand

Dato : 23-02-03 16:21

Martin Withus <Martin@[spam]NoeRD.dk> skrev i en

> \Martin
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/martin

Heey. Enhver kan stå på jorden og fotografere flyvende objekter - Det viser
da ikke om man selv er oppe!

--
Armand.
(ta'migmedendag)

--
Armand.

Fra : Martin Withus

Dato : 24-02-03 00:20

> Heey. Enhver kan stå på jorden og fotografere flyvende objekter - Det
> [...]

Tro mig Armand - du kan få mig op på næsten hvilken som helst MC, men en
luftballon den får du mig skut op i :) Og jo jeg var oppe, men det var oppe
at stå på en kasse af de kolde - billedet er taget på Roskilde Festival.