Data Honda CBR 600 '93
Fra : Kasper Ø.

Dato : 23-02-03 13:23

Findes der et sted ala biltorvet.dk hvor man kan finde data på nye og gamle
cykler?

Kasper

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 23-02-03 13:37

Tjek dk.binaer.motor der har jeg lagt et udklip fra Mc revyen...

--
Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Armand

Dato : 23-02-03 14:18

Kasper Ø. <bil@jagt.dk> skrev i en news:b3aee9$1nlr$1@news.cybercity.dk...

www.mcpoolen.se

--
Armand.

Fra : bo-gsx-R

Dato : 23-02-03 16:37

"Kasper Ø." <bil@jagt.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et sted ala biltorvet.dk hvor man kan finde data på nye og
gamle
> cykler?

www.louis.de

bo-gsxR

Fra : Armand

Dato : 23-02-03 16:18

bo-gsx-R <gsx-r@ofir.dk> skrev i en news:b3apkb$sik$1@sunsite.dk...

> "Kasper Ø." <bil@jagt.dk> skrev i en meddelelse
>
> www.louis.de

Dét gør der da osse!!
Den mulighed har jeg hidtil overset; og eftersom at jeg har "motobase'n"
liggende på HD fra sidste års katalog-medfølgende CD-rom, er det jo rart at
have opdaget!

--
Armand.

Fra : bo-gsx-R

Dato : 23-02-03 22:54

> Den mulighed har jeg hidtil overset; og eftersom at jeg har "motobase'n"
> liggende på HD fra sidste års katalog-medfølgende CD-rom, er det jo rart
> [...]

det er jeg da glad for at høre, at jeg simpelthen har
været med til at øge din viden om noget "mc-relateret" viden

bo-gSxr

Fra : Armand

Dato : 24-02-03 01:44

bo-gsx-R <gsx-r@ofir.dk> skrev i en news:b3bflb$dp3$1@sunsite.dk...

> det er jeg da glad for at høre, at jeg simpelthen har
> været med til at øge din viden om noget "mc-relateret" viden

Jo, jo!
Jeg kan stadig rumme mere

--
Armand.

Fra : Richard

Dato : 23-02-03 18:34

Kasper Ø. wrote:
> Findes der et sted ala biltorvet.dk hvor man kan finde data på nye og gamle
> cykler?

De andre links har sikkert allerede hjulpet dig, men jeg synes, du skal
kende disse Honda-sites:
http://www.kleinjung.de/techdata/
- i bunden vælger du kubikklasse, siden model og årgang - Hondas kode
for 1993 er "p"; dens specs er(forhåbentlig) dækket af CBR600F i
m-modellen (1991), som du finder i tabellen?

Honda har også selv de mest nødtørftige specs, som du lettest finder
gennem deres Road map for CB- og CBR-modellerne m.fl.:
http://www.honda.co.jp/pressroom/library/motor/sports/cb_cbx/index7.html
for din cykel er der sider for både 92 og 93 - den link du vælger, kan
du få oversat til pidgin engelsk på: babelfish.altavista.com

Derudover er der sikkert en CBR600-site eller flere, der har links til
værkstedshåndbøger, enten direkte på Nettet eller hos fx Yahoo Grupper.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Christian Knudsen

Dato : 24-02-03 23:45

"Kasper Ø." <bil@jagt.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et sted ala biltorvet.dk hvor man kan finde data på nye og
> [...]

Der ligger MC-revyen fra årgang 1974 til 2001 på
http://www.squad.dk/mcrevyen/
Værsgo - bare gå amok....

mvmch
christian

Fra : Armand

Dato : 28-02-03 11:42

Christian Knudsen <s001400@student.dtu.dk> skrev i en

> Der ligger MC-revyen fra årgang 1974 til 2001 på
> http://www.squad.dk/mcrevyen/
> Værsgo - bare gå amok....

Eftersom at størrelsen på filerne er jævnt stigende med årgangene, forleder
det mg til at tro at årg. 2001 i virkeligheden er '74 -'01 :-/
Kan det passe?
Hvorfor ikke havde de enkelte årgange (á: et par Mb) listet hver for sig?
Det vil i den sidste ende også kræve mindre serverplads .-/

--
Armand.
(der ikke er opkoblet til 34Mb's download)

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 02-03-03 10:58

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote

> Eftersom at størrelsen på filerne er jævnt stigende med årgangene,
> forleder det mg til at tro at årg. 2001 i virkeligheden er '74 -'01 :-/
> Kan det passe?

Jeg tror forskellen i størrelse skyldes en stigning af antallet af motorcykler
(fra ca 80 i '74 til ca 250 i '01) samt størrelsen af billedet (80-250KB i '01
og ~50 i '74).

Steen
SV650, nyvasket.